BİR BAŞLIKSIZ ŞİİR [SEKTE-İ US]

in #edebiyat4 years ago

dans edelim mi dedim
ağaç dedi ki ayaklarım yerin dibinde
nasıl dedim
dedi ki ağaç olmaktan öteye geçemedim
yüzyıl oldu

dedim uzat bana kollarını
tuttum kollarından
kapat gözlerini ve
düşün dedim
ağaç dedi ki ne düşüneyim

kar tanelerini her yerine usulca konduklarını
ay ışığı eşliğine sessizce parıldadıklarını
dans ettiğini düşün dedim

bana baktı gülümsedi
gülümsemesinden kelebekler belirdi
bembeyaz kanatlarını kar taneleri kıskanıyor
gökyüzü kendini beyaza boyuyordu

ağaç gülümsedikçe dünya değişti
ben değiştim
biz ağaç olmadan nasıl edebilmişiz
beyaz olmadan ne sanmışız yaşamayı

@sahinadm- Sekte-i Us

Kaynak

Sort:  

Sessizce dans eden ay ışığının gözleri kapanmıştı. Bir ağaç geldi ve üstünde birikmiş kar yığını ay ışığının üzerine döktü. Ay ışığının göz kapaklarındaki kelebekler uçuştular. Geriye bembeyaz bir yaşanmışlık kaldı gülümseyen kıskanç dudaklarda ve sekteye uğramış uslardan döküldü kelimeler.

Bir süre geçtikten sonra gülümsemeler yerini tatlı yorgunluktan oluşan ekşi duruşlara bıraktı. Ağaç ellerimi bıraktı ve gitti. Dansın verdiği yorgunlutan sanırım; dökülen tar kaneleri eridi. Onlar eridikçe beyazların yerini simsiyah ve kötülük yapmaktan bıkmayan uslar kaldı. Kelimeler de kanelerle kane kane eriyip gitti.

Hayatta olanlar varmış, ne güzel. 😉

Posted using Partiko Android

Hayatta kalmış gibi yapıyoruz biz. :)

Çok Yakında @destektr Geri Dönecek.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85