75 saniyede degisen hayat!

in #earthquake9 months ago (edited)

Merhabalar ben Ali Güzeloğlu.İlk steemit bloğuma hoşgeldiniz, daha tam olarak pek bir şey öğrenemedim ama öğrenmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Bugünkü ilk steemit postumda günlük hayatımdan bahsedeceğim daha doğrusu güzel şehrimin geçirdiği depremden sonra günlük hayatımın nasıl geçtiğini anlatacağım. Sizde merak ediyor musunuz? O zaman beni takip edin

deprem.jpg

Malesef depremde en cok etkilenen sehirlerden biri benim guzel sehrim Hatay oldu o gunden sonra herkesin hayati tamamen degisti ve bazilarin tamamen yok oldu.. Ben kuzenimle birlikte boya dukani isletiyordum ama depremde bizim dukanda agir hasar gordugu icin yikilmak zorunda kaldi.

Depremden sonra benim de hayatim tamamen degisti, cok zor bir surec gecirdim bi cok insanlar gibi tamamen bir bosluga dustum en cok sevdigim beni iyi hisetiren kisi nisanlimda yanimda olamadigi icin beni daha cok zorladi bu surec cunku kendisi yaklasik 4000 km uzaklikta yurt disinda yasiyor ve durumlar o surecte cok kotu oldugu icin yanima gelemedi.

Cok dusundum ama bunu farketim malesef bizim ulkemiz depreme hic hazirlikli degildi ne kadarda depremin bizim ulkeyi etkileyecegini bildikleri halde. Ne olursa olsun bir deprem sigortasini yaptirin hele ki sehirinizde cok fay hati geciyorsa bunu mutlaka yapin. Insanlar ve hayvanlar dahil hazirlikli olmalidir bu depremde bir cok hayvan da öldü maalesef.

Bugunluk bukadar eger daha cok ogrenmek istiyorsaniz beni takip e

Sort:  
Loading...