You are viewing a single comment's thread from:

RE: I am looking for Dutch freethinkers who support me in building up the Dutch tag in Steemit.

in #dutch7 years ago

Hallo! Ik ben nieuw bij Steemit (om te proberen), Steemit lijkt nog in de kinderschoenen te staan, ik kan me zo voorstellen dat support voor andere talen nog toegevoegd kunnen worden. Maar tot die tijd is de "Dutch" tag een prima alternatief inderdaad mits je de Engelse taal gebruikt. Misschien is de tag "NL" of "Nederlands" dan weer geschikt als je de Nederlandse taal gebruikt. Maar mijn support heb je alvast! ;-)

Sort:  

Hallo Richard, dank je wel voor de support. Dus bij deze voel je welkom en open een post in het nederlands! Steemit is een top platform, compleet anders dan facebook. Ik zou zeggen veel plezier hier!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46