You are viewing a single comment's thread from:

RE: (NED) €5000 salaris met cryptocurrencies. Geïnteresseerd? Ik beschrijf mijn verhaal!

in #dutch7 years ago

Interessant @ernstjan! Ik ben eigenlijk op steemit geraakt door research te doen over bitcoin/bitconnect en dergelijke (en andere, minder betrouwbare!) investeringen. Steemit leek me de leukste weg om toch met cryptocoins iets te doen (en ik kan ook niet zomaar investeren). Goed om te horen dat 't werkt voor jou! Succes!

Sort:  

Dankjewel. Ja ik ben ook begonnen met steem. Goed platform en denk op de lange duur erg interessant. Bitconnect is wel echt fantastisch qua rendement. Stop er zelf heel veel tijd in en het geld dat ik heb ook. Ben zelf begonnen met een kleine investering en toen rustig opgebouwd. Wil het nog verder laten groeien en mensen informeren en uitleg geven. Dus als je nog mensen weet, ik doe het graag. Of neem een kijkje op de Facebook pagina die staat vermeld in het artikel. Dan kun je in ieder geval mijn verhaal volgen met rendementen en dergelijke. Leuk dat je een berichtje achterlaat!

Dank je voor je antwoord, ik volg je pagina op FB! (hoewel ik daar niet veel tijd meer besteed :D

Ik zelf ook niet hoor. Alleen omdat het in dit geval erg handig is om mensen te bereiken. Ik wil het gewoon graag aan de man brengen en ik denk dat dit de manier is. Heb je verder nog informatie nodig of zit je er niet aan te denken om het ook te proberen?

Voorlopig niet, ik heb momenteel weinig te investeren ;) Maar toch bedankt, ik weet dat ik je hier kan vinden! :)

Oke prima! Je kunt op de facebook pagina in ieder geval mijn verhaal volgen via de pagina. Misschien dat je dat interessant vind;) Groet

Bitconnect is een scam. Het is belangrijk om selectief te zijn als je investeert. Je kan crypto ook gratis krijgen door aan bounty hunting te doen. Ik heb er een artikel over geschreven op steemit: https://steemit.com/money/@niel96/fkq5tfkfq

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16