(*NEDERLANDS) Goal: €5000 maandelijks inkomen + kennis opdoen . Blog: Mijn avontuur in de cryptowereld. (*NEDERLANDS)

in #dutch7 years ago

investeren.jpg

Steem, Bitcoin, Bitconnect.


Drie verschillende cryptovaluta waarin ik investeer, plezier mee heb en geld mee verdien. Ik wil jullie uitleggen wat ik doe, hoe ik investeer en wil jullie helpen waar nodig.


Steem

Ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen op Steem. Heb er veel over gelezen en vrijwel direct nadat ik de potentie zag heb ik van een deel van mijn spaargeld Steempower gekocht. Ik heb het een en ander geprobeerd (een spelvorm voor steemians waarbij Steem verdiend kon worden). Sommige mensen vonden dit wel leuk maar uiteindelijk kwam ik erachter dat dit niet is waar het platform voor is gemaakt en ook niet wat ik eigenlijk zelf zou willen doen. Steem is gewoon een prachtig platform waarmee veel problemen in de wereld kunnen worden verholpen. Zo heeft lang niet in de wereld toegang tot de digitale bankwereld en dit kan de blockchain makkelijk verhelpen. Ik zou binnen 3 seconden iemand van mijn fam/vrienden of willekeurig mensen die het lastig hebben waar dan ook in de wereld kunnen helpen met een simpele transactie van mijn steem. Een upvote geven kan natuurlijk ook. Hiermee kun je prachtige dingen doen om de wereld een stukje beter te maken. Dit is dus puur een morele investering en ik ben er trots op.

Bitcoin

Dan Bitcoin. Dit is voor mij meer een investering die longterm zekerheid gaat bieden aan mijn financiele situatie. Ik zie Bitcoin de komende jaren gestaag in waarde stijgen en probeer dan ook op goede momenten steeds een beetje meer BTC te kopen. Mijn plan hiervoor is het volgende en tevens mijn 3e investering:

Bitconnect

Ik kwam achter het platform Bitconnect ongeveer een maand geleden. Het werkt alsvolgt:
Bitconnect claimt software te hebben ontwikkeld waarbij een computerbot beleggingen doet. Afhankelijk van de prestaties van de bot ontvang je elke 24 uur rente over je geleende bedrag. Dit kun je dagelijks uitbetalen naar je bank, je kunt het in Bitconnect laten staan of omzetten in Bitcoin. Ik schrijf hierover een blog op facebook en mocht je geinteresseerd zijn zou ik het leuk vinden als je de pagina bekijkt. Ik krijg elke dag dagelijks uitbetaald en daarvoor hoef ik niets te doen. Mijn plan is om dit geld eerst te herinvesteren zodat mijn Lening aan bitconnect rond de $5000 is. Vervolgens ga ik elke dag een deel van de rente in bitcoin zetten en een deel herinvesteer ik. ( het laatste half jaar is de gemiddelde rente 0,89% per dag!). Ik verdien er nu zon $10 dollar mee dagelijks aan rente en bouw dit uit tot ik $50 a $100 dagelijks verdien waarmee ik herinvesteerd deels in Bitconnect en deels Steem ga kopen en evt nog BTC.

Ik vertel mijn hele verhaal op deze --> Facebook Pagina

Zelf heb ik heel wat handige documenten gemaakt de laatste weken en die zal ik ook met je delen. Ik zou het leuk vinden als je op facebook verteld wat je ervan vind en hoop wat ideeen te kunnen delen met sommige van jullie! Dus volg me en ga een gesprek aan in de chat!

Sort:  

Dit vind ik leuke posts om te lezen, kan je me iets meer vertellen over wat die beleggingsbot precies doet of hoe dat werkt?

Upvote!

Als je wilt kunt je even de facebook pagina liken en dan kunnen we daar chatten, Dit is niet echt een platvorm waar we kunnen ''chatten''. Ik kan je precies mijn ervaringen vertellen en uitleg geven;)

Is het ook iets waar je geinteresseerd in bent? Heb vandaag weer een loan afgesloten van $1040 dollar. Gemiddeld zon 1.08% dagelijks uitgekeerd. Dus kan ervoor kiezen om +-350 Usd in mn zak te steken of ik herinvesteer het en dan word het dagelijks alleen maar meer. Dat is wat ik nu doe;) beschrijf het ook op facebook;)

Dus als je dit soort posts leuk vind kun je het daar ook zien;)

Het gaat in ieder geval erg hard. Die software kun je weinig over vinden dat houden ze geheim. Daar kun je dan inderdaad over twisten. Ik zelf begrijp goed dat als je software hebt die een paar % per dag kan maken dat je daar geen gegevens over kwijt wilt.

Laat maar even weten of jullie meer willen weten ofniet, ik zie dit echt als een enorme kans. Wel met risico natuurlijk...

Het ziet eruit als een goed doorgedacht plan! Ik zou ook wel $100 per dag willen verdienen zeg :) Al is het risico wel dat die $5.000 op Bitconnect staat en je dus afhankelijk bent van hun beveiliging. Hoe kijk je daar tegenaan?

Goeie post. 100% upvote van mij!

Ja ik heb een vriend van mij die heeft een groot bedrag erop gezet. Die verdiend ongeveer €125 per dag. Je bent inderdaad wel van bitconnect afhankelijk. Ik heb zelf ook wel redelijk geinvesteerd en krijg maandelijks uitbetaald. Werkt echt super. We kunnen even praten via de fb site, moet je even volgen en dan kunnen we daar chatten.

Ik zal eens een kijkje nemen op dat verschrikkelijke Facebook ;-)

Is het zo erg? ;)

Ik dacht dat je meer informatie wilde en het evt zelf wilde bekijken van daar...;)

Haha neehoor, maar ik ben juist naar Steemit gekomen om minder op Facebook te zitten.

bedankt voor je reactie

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04