You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dutch-Speaking Alliance - We are with 70 so far

Hi @nederlands graag gedaan.
Ik vindt het bij nader inzien wel een heel goed idee.
Een account dat Nederlandse berichten resteemd. Mocht je er niet aan toe komen om dagelijks te resteemen, dan wil ik het account ook wel beheren/overnemen.
Ik maak reclame voor je @nederlands account naar andere toe maar dan moet het wel elke dag worden ge-update, dat is niet het makkelijkste om vol te houden!
Ik ben vergeten welk prive account je had, wie was je ook al weer :-)

Sort:  

Het is idd niet gemakkelijk om alle nl berichten manueel te filteren, daarom zal er in de toekomst een bot worden ingezet om deze taak uit te voeren.
Aangezien de @nederlands account pas enkele dagen oud is, is deze bot nog in aanmaak en word er momenteel 1x/dag manueel ge-resteemd en ge-upvote.
Mijn prive account is @verelst, sommige kennen mij misschien al van de Steembot gif's :)

Ah ja dat is een goed idee!!! @verelst
Mijn complimenten!! Zo'n bot moet niet moeilijk zijn te implementeren.
Succes ermee!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58734.46
ETH 2636.20
USDT 1.00
SBD 2.43