Memed My Hawk (İnce Memed) Book Review

in #dtubedaily6 years ago


Hello Dtube Family! Welcome to my channel. My name is Ozan. Thanks for watching.

Selam dostlar! Okumaktan keyif aldığım, etkilendiğim kitapları önerebileceğim bir video serisi yapmaya karar verdim ve hemen işe koyuldum. İlk videoma konu olacak yazar özel bir isim olmalıydı. Aklıma hemen Yaşar Kemal geldi. Evet tahmin edeceğiniz gibi destansı bir roman olan İnce Memed'den bahsettim bu videoda.

İlk kez bu tarz bir video çektiğim için biraz heyecanlıydım :) Heyecanımı maruz görün lütfen. Bu serinin devamını getirmeyi çok istiyorum. Umarım bunu başarabilirim :) İzlediğiniz için teşekkürler.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Başlangıç güzel
İsim güzel
Bence güzel işler yapacaksınız

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58603.60
ETH 2628.30
USDT 1.00
SBD 2.45