ZTROLOWANY - ZOOG ZOOG ZOOG ZOOG FRAGMOVIE CS:GO

in #dtube7 years ago


Cześć!
Jestem nowy na d.tube ale pewnie większość z was mnie w mniejszym czy większym stopniu zapewne kojarzy, na d.tube będę prowadził kontent gamingowy w nacisku na grę CS:GO w którą gram od 3.5 roku w której rangę mam Global Elite godzin ponad 5.000 łącząc wszystkie konta oraz niesamowitego skilla z awp :D
Mam nadzieję że miło będziecie wraz ze mną spędzać czas na tym kanale i że będziemy się fajnie bawić!
Zostawcie łapkę w górę :D !


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

@ztrolowany

Masz prawa do używania muzyki w tle w celach komercyjnych?

Podejrzewam że nie, następnym razem użyj muzyki udostępnionej na odpowiednich licencjach.
https://creativecommons.org/about/program-areas/arts-culture/arts-culture-resources/legalmusicforvideos/

W sumie to na YouTube jest biblioteka z Royalty Free Music i CC :P
Warto dodawać info co do muzyki jak:
tytuł, autor, skąd pochodzi, czy jest to RF itd.
Tak żeby ludzie wiedzieli, że możesz jej używać.

Kolega wyżej ma rację.

ZUM ZUM ZUM ZUM

Dziekuje bardzo :D

a dzień dobry
osobiście nie jestem fanem ani graczem CS, ale miło że na d tube jest coraz więcej rodaków
powodzenia

Cześć! that is about as much Polish as I use, even though I live in Poland

A widzę, że ty też coś zaczynacz na d.tube działać :D

A widzę, że ty też coś zaczynasz na tej platformie działać :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58981.94
ETH 3097.70
USDT 1.00
SBD 2.38