Opět stejné úzké místo ve Vožici / Again the same narrow place in Vožice

in #dtube7 years ago (edited)


Ačkoliv se říká, že ženy řídí bezpečněji než muži. Ovšem co se týká couvání, tak to bývá pro ně nepředstavitelný problém. Docela by mě zajímala patová situace, kdyby se zde proti sobě potkali dvě ženy. Asi by tam stáli ještě teď.

Google Translate
Although it is said that women drive safer than men. However, as far as reversing is concerned, it is an unimaginable problem for them. I would rather be interested in the fuss if two women met with each other. They probably would be standing there now.


► Watch on DTube
► Watch Source (IPFS)

Sort:  

@reported has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

        To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

trochu mi to připomíná jednu situaci z minulého týdne. paní si najela z vedlejší moc do křižovatky a já z náklaďákem na hlavní. jel jsem pomalu, takže jsem pro jistotu zastavil, aby mohla dokončit manévr. paní však zacouvala zpět a při té příležitosti nacouvala do nějakého trouby, co zůstal stát těsně za ní. jak se dohodli co s tím, nevím, protože jsem pokračoval s rozvážkou

Tady by byl vinník ten co se pohybuje. Tedy couvající pani.
Leda by pani tvrdila, že do ní kuchnul on. Pokud by nebyl záznam z kamery, mohlo by se stát, že vyník by byl ten vzadu.
Já tomuhle říkám dopravní džungle.

jisté je, že když jsem tím samým místem projížděl za půl hodiny, už tam nikdo nebyl.

Tak to si to vyřídili mezi sebou po dobrém. A nebo nebylo co řešit

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62416.00
ETH 2447.19
USDT 1.00
SBD 2.62