Sort:  

3 miesiące temu Fb zablokował mi konto, które miałem od 10 lat. Zażądał skanów dowodu w celu weryfikacji tożsamości.

Udzielałem się w wielu grupach kryptowalutowych może dlatego. I tak skończyła się moja przygoda z ta firmą. Żyje i mam więcej czasu np. na STEEM. Tu nikt mi konta nie zablokuje, bo należy ono do mnie.

Gratuluję wyzwolenia! Ja bym nie potrafił, bo to nie tylko grupy, ale całe życie towarzyskie :)

"Niestety jeśli nie masz Facebooka to nie istniejesz!" - Pierwsze słyszę.

Większość życia przeniosła się teraz na facebook i bez tego niestety jak kiedyś bez telefonu...

Szczerze mówiąc nie zauważyłem niczego takiego w swoim otoczeniu.
Serwisy informacyjne, z których czerpałem wiedzę nadal istnieją i nadal to robię. RSSy, które subskrybowałem też nigdzie się nie przeniosły. Znajomi nadal mają telefony i mogę do nich w każdej chwili zadzwonić i umówić się na spotkanie. Mogę im też coś przesłać mailem, wielu z nich używa też Telegrama do rozmów tekstowych, choć na to ostatnie raczej nie mam za wiele czasu i preferuję spotkania twarzą w twarz.
Wiem, że wiele nowych stron sklepów czy usługodawców powstaje teraz na Facebooku zamiast własnej domeny, ale nigdy nie czułem potrzeby jakiegokolwiek korzystania z ich stron (a nawet gdybym czuł, to można je czytać bez konta).
Reasumując, nie wiem czy przypadkiem nie masz takiego poglądu przez pryzmat kilku swoich znajomych, lub grupy dyskusyjnej, którą lubisz, a która jest akurat tylko tam. Pryzmat taki nijak przenosi się na cały przekrój społeczeństwa. Myślę, że większość ludzi stwierdzi, że życie nigdzie się nie przeniosło i nadal jest tam gdzie było - w rzeczywistości. ;)

Congratulations @squido! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 50

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Konto na Facebooku może się przydać, ale ja ograniczam przebywanie na nim do minimum.

Chciałbym zwrócić uwagę, że tag #pl-filmy służy do oznaczania tekstów o filmach i serialach. Dlatego mam prośbę, byś na przyszłość nie nadużywał tego tagu do oznaczania wideo na dtube.

Okej, dzięki za informację.

!tipuvote 0.5

This post is supported by $0.21 @tipU upvote funded by @astromaniak :)
@tipU voting service guide | For investors.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91