Sort:  

Moje pierwsze wideo tutaj w ramach powitania. :)
Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego występuje problem przy wpisaniu kilku swoich tagów w opisie filmu? Kiedy wpiszę tam jedynie "dtube" film się dodaje a kiedy podam tam tagi związane z tematem filmu to już jest error ading to blockchain.

Witaj na DTube!

Tagów możesz dodać maksymalnie 4. Jesteś nowy więc nie masz jeszcze odpowiednich "mocy" :D Generalnie to musisz obserwować swój "Bandwidth Remaining" na dany moment bo czasem jest "recharge" i nie możesz wtedy wrzucać nic. Możesz sobie zrobić upload, najlepiej wrzucąc miniaturkę podczas wrzucania video ale przed kliknieciem "wyślij" sprawdź sobie na tej stronie -> https://steemd.com/@sirq po lewej stronie jest "Bandwidth Remaining" i jeśli tam jest na czerwono to ci wyskoczy "error ading" i musisz czekać, aż będzie zielono (podczas pisania tego posta był "recharge" więc również musiałem poczekać :D)

Ja na początku też chciałem na HURA ale tu to tak nie działa dlatego polecam poszukać sobie na steemit artykuły dla nowicjuszy, a zwłaszcza dlaczego warto zamieniać STEEM DOLAR na STEEM POWER bo wtedy dopiero dostajesz "mocy".

Zostawiam subksrypcje i upvote oraz życze powodzenia! :)

Dzięki serdecznie za przydatne informacje. Szkoda, że sam dtube nie informuje ile tych tagów może być. To przecież taka oczywista sprawa jeśli jest limit. Albo ja tego nie widzę? ;)
Ok musze zatem znaleźć gdzie się przenosi steem dolars na steem power, chyba, że mnie pokierujesz. :) Generalnie od tygodnia jakoś czytam i oglądam ale fakt jest to mechanika na tyle inna dla mnie, że powoli wszystko ogarniam. :)
Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Spoko pare tygodni temu byłem dokładnie w tym samym miejscu :)

Co do tagów to możesz wpisać więcej niż 4 ale pokazuje tylko 4 po wrzuceniu filmu. I tak masz lepszy start. Ja na swoim video nigdy nie ubiłem 12 dolców w 2 dni (@mmmmkkkk311 był łaskawy, ja nie miałem tyle szczęścia albo mój content to śmieci :D)

Tu masz według mnie najlepsze pomoce które ja znalazłem:

  1. https://steemit.com/polish/@astromaniak/start-na-steemit-porady-jak-zaczac
  2. https://steemit.com/polish/@mattuk/faq-dla-zupelnie-poczatkujacych-uzytkownikow-steemit
  3. https://steemit.com/steemit/@steemladder/a-thumb-rule-for-steemit-minnows-50-100-200-25

Powodzenia!

Dzięki serdeczne za linki. :)

Po wpisaniu tagu trzeba nacisnąc spację. Jest chyba limit (5 tagów), tag dtube z tego co pamiętam dodaje się automatycznie.
Ps. Jeżeli jesteś autorem książek to dobrze by było gdybyś przedstawił się z imienia i nazwiska

sprawdziłem profil, wszystko ok

dzień dobry
daję followa na próbę, bo interesują mnie tematy samorozwoju, doskonalenia i motywacji, trochę psychologii. Nie wiem czego się spodziewać, czy twoje materiały są raczej w formie ciekawostek połaczonych z własnymi obserwacjami czy raczej merytoryczne poprzez podparcie wykształceniem, chociażby w dziedzinie psychologii...
Z drugiej strony mam wątpliwości jeżeli chodzi o "duchowość", bo jeżeli chodzi o podejście naukowe to to się gryzie ze sobą.

Cóż ja osobiście lubię łączyć wiedzę naukową z nazwijmy to filozofią oraz mniej naukowymi metodami poznawczymi. Wiele doświadczeń empirycznych dotyczących naszego umyslu i "świata wewnętrznego" jest zwyczajnie nieobserwowalnych i nieweryfikowalnych na zewnątrz a jednak doświadczenia te potrafią mieć na nas realny wpływ emocjonalny, mentalny a nawet oddziaływać na nasza fizjonomię.
Podoba mi się w tym wypadku podejście filozofii szamanizmu, które mówi, że wszystko co postrzegamy i czego doświadczamy jest prawdziwe. Co przez to rozumiem? Czy to są sny, czy to są wizje mistyczne, czy to są jakiekolwiek inne doświadczenia, które budują w człowieku okreslone odczucia, wywołują określone reakcje etc. to one są dla tej osoby rzeczywistością faktyczną. Dlatego też warto tę rzeczywistość badać, poznawac i lepiej rozumieć.
Nie wiem czy Ci się spodobają wszystkie moje materiały. Zapewne nie bo czasem sięgam dość głęboko w kierunku bardziej ezoterycznego ujęcia tematu, mistycyzmu etc. Przy tym jednak nie zajmuję się teoriami, które są dla mnie jedynie teorią a dzielę się własnym zgromadzonym doświadczeniem na bazie własnego życia. Lubię się w tym płynnie poruszać i łączyć wiele różnych wątków w całość pewnego przekazu filozoficznego i praktycznego zarazem. Staram się przy tym tłumaczyć jesli tylko mogę, rożne kwestie na dwa sosoby: jeden duchowy a drugi bardzo materialno-naukowy własnie dla co bardziej sceptycznych osób. :) Ale co kto lubi, wszak wszystkim nie dogodzę tak czy siak i każdy ma swój własny stopień otwartości na różne percepcje.

Witam i życzę powodzenia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74