The Silver Man Who Can Sit İn The Air (Havada Oturabilen Gümüş Adam)

in #dtube7 years ago (edited)


Turkish:
İzmir/Türkiye de bulunan Kıbrıs Şehitleri Caddesi'nde gezdiğim bir sırada bu muhteşem ilizyon gösterisiyle karşılaştım ve hemen cep telefonumla videosunu çektim. Bir hile ile yaptığı belli fakat havada asılı durabiliyor düşüncesi gerçekten harikaydı :)


English:
Izmir / Turkey, which ranks as the one I visited Cyprus Martyrs Street, I encountered this spectacular illusion show and videos I took with my cell phone immediately. It is obvious that you did it with a trick, but it was really great thinking that you can hang in the air :)

Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @sedatyildiz to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

bu gösteriyi bir kaç videoda görmüştüm galiba ellerinde tuttukları bastonlarda özel aparat vardı güzel paylaşım

Aslında nasıl yaptığını çok merak etmem üzerine videoyu çektikten sonra internetten hayli araştırmıştım. Altındaki kare halının içinde demir bir plaka var, plakanın demiri de paçasından içeri uzanıyor ve üzerine oturuyor, oturduğu için de eşit bir baskı uygulamış ve havada kalmış oluyor :) Örnek bir resim;

Yorumunuz için teşekkürler bu arada :)

takibe aldım. :)

Teşekkürler :) dönüş yaptım.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58913.67
ETH 2640.76
USDT 1.00
SBD 2.42