You are viewing a single comment's thread from:

RE: I've been uploading to DTube for already one whole year! Time flies when you enjoy yourself :)

in #dtube5 years ago

Gratuluju, to to letí co. Mimochodem před rokem jsi dával návod na výběr Byteball / Obyte, nedáš druhý co s tím zbytkem co došlo ze smart kontraktu? Ta peněženka Obyte je tak zmatečná až jsem z toho voľaký zmetený.

Sort:  

Ja som daval navod ako ich ziskat, nie ako ich vybrat :) "Navod na to co s nimi" neexistuje, kazdy sa musi rozhodnut sam :D Mozes si ich nechat alebo vymenit za btc (a ten pripadne za fiat). Viac moznosti ma nenapada :D Na vyber potrebujes pravdepodobne ucet na bittrex-e kedze tam je najvacsia (jedina?) ako taka likvidita na BTC pare.

A ty jsi je poslal na Bittrex? Co jsi s nimi udělal? Já je budu posílat na Bittrex a vyměním za STEEM

Ja som tu prvu varku vymenil za Steem tiez..tieto teraz vymenim za BTC abo pripadne DOGE

Posted using Partiko Android

A kdy to budeš měnit? poslal sem ti zprávu na discord..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90