Kas notiek?!

in #dtube6 years ago


Es šim biju gatavs.
Es šito jutu, par iespējamo sell off jau minēju vienā no iepriekšējiem video.
Ne viens vien par šo brīdināja.
Ko tagad darīt?
Nu nezinu, izlemiet paši, jūsu nauda = jūsu izvēle kā rīkoties.
Tikmēr es filozofiskā mierā pagrauzīšu popkornu un paskatīšos kā cilvēki taisa paniku. :)

Protams, ka nav patīkami portfolio redzēt robus, nevienam nav, bet šis markets nav domāts tiem, kas neapzinās riskus, kas cer, ka šitā ir how to get rich quick shēma, kura nav jāapgūst un kurā profitu var smelt katru dienu.

Interesanti ko jūs stock un commodities marketā darītu, ja šajā pacietības nepietiek, lai sagaidītu savu peļņu? :)
Kā neiet pēc plāna, kā parādās kādas sliktas ziņas, tā viss un visi ir slikti, cilvēki, kas šim tic ir idioti un tamlīdzīgi... Nu cmon... :)

Šis ir ilgtermiņa attīstības posma sākums, arvien vairāk kripto ņem pa pilnu valdības un ir spiesti par šo lietu runāt savā dienas kārtībā, stiprākās rokas izdzīvos, vājās rokas lai pazūd, tāpat neesat mums jūs vajadzīgi.
Piedod par iebraukšanu jūtās kādam, bet es neesmu tas, kas slēpj, kad cilvēku idiotisms izbesī.

Es neesmu emocionāls, kad turu lietas, kuras esmu pārbaudījis un esmu par tām pārliecināts ilgtermiņā, kāpēc tik daudzi cilvēki ir emocionāli? Uzmini... :)

Bet, patiesībā, video ir daudz mierīgāks un patīkamākas atmosfēras kā šis apraksts, varbūt un cerams palīdzēs atslēgties un nomierināties.

Galvenais iemesls šim sell off:
https://www.cnbc.com/2018/01/16/peoples-bank-of-china-virtual-currency-trade-report.html
https://www.cnbc.com/2018/01/16/bitcoin-price-slips-to-its-lowest-level-in-six-weeks.html


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75