You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Short movie] How angry sock CLOGGED my vacuum cleaner and how I handled the situation like a BOSS! ** soo PROUD of myself **

in #dtube6 years ago

mi to píše:
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

Sort:  

O-ou :D Hmm neviem, ale mne to ide...v com to otvaras? Skus mozno iny browser? Nvm ze ci DTube potrebuje pouziva HTML5 video codec abo ci potrebuju Flash Player abo nie...ae moze byt, ze mas najnovsi Chrome(v69) a kvoli tomu to nejde..bo ten (vraj) vzdy po starte nanovo disablne Flash...inak fakt nvm, som v praci, nemozem nad tym moc trz dumat, srry :/ Ostava mi len dufat, ze to ostatnym ide :D

neběží v opeře ale v chromu jo :D

jsem se zasmál fakt dobrý video, si to celý točil sám nebo u toho někdo byl?

Boli pri mne v zahrade soplubyvajuci, ale ti sa na mne len smiali, ze vymyslam sprostosti :D Pomahal mi len tripod/stativ :D

fakt dobrá práce :D

Hah diks :) Najhorsie bolo, ze som sa potom zacal viac sustredit na natacanie, nez na realne vytiahnutie tej hlupej ponozky :D a cca po hodine som si uvedomil, ze video uz skoro cele mam a vysavac stale nefunguje :D

hahahaha ty jsi pako :D nicméně obdivuju že jsi se na tom tak nádherně zasek :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66646.40
ETH 3314.59
USDT 1.00
SBD 2.69