przy mnie boc puki serce bije

in #dtube5 years ago


Jak latawce płyną słowa niosące nasze ciepłe myśli i tęsknota wciąż od nowa może dziś mi się („przyśnisz") może ciepło twoich policzków może znowu dziś („poczuje") je na dłoni i niesforny kosmyk włosów łaskocze mnie po skroni.

tęsknić za kimś to coś naprawdę bolącego nie mozesz spac, nie mozesz jesc, myśli zakłopotane masz myślisz co ona robi z kim jest kiedyś była ona ale, dziś już nie mam jej co zrobić teraz mam żyć dalej bez niej czy tak się da minęło już trochę czasu a ty ciągle ją widujesz na ulicy śni ci się po nocach ciągle widzisz jej twarz, gdy zamykasz oczy tęsknota za ta jedna jedyną dziewczyną którą kochałeś tak bardzo że byś mógł jej odać wszystko to boli wciąż boli


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74