Nastoletnie matki

in #dtube7 years ago


Gdy dzieci rodzą dzieci. Siema ja jestem fabian i pogadamy dziś o tym jak dzieci się rozmnażają niczym bakterie
Jaka jest dolna granica kopulacji no cóż wedle prawa to 15 lat wedle seksmasterki to 13 lat mimo, że wspomina "kwestia gotowości do współżycia jest indywidualną sprawą każdej dziewczyny"
nie no spoko tylko, że liczba porodów przez nastolatki zgodnie z ostatnimi statystykami z 2013 roku to 15 Tysięcy, niestety nie udało mi się wyszukać w GUSie świeżych danych no cóż, ale w ciemno mogę zgadywać, że ta tendencja wzrasta, dlaczego tak się dzieje to bardzo proste
młode dziewczyny naoglądają się takiej seks masterki nie mając świadomości o zabezpieczaniu się i stwierdzają, że to jest fajne i takie dorosłe, no tak bo jak dasz dupy to jesteś na propsie
dobija mnie też fakt gdy na przykład w szkołach słyszy się stwierdzenia, że bycie dziewicą to obciach, no tak bo danie dupy jakiemuś kretynowi na dużej przerwie to takie zajebiste że powinno się takie osoby beatyfikować i stawiać za wzór do naśladowania
Jezu serio nastolatki to kretynki nie wszystkie oczywiście, wiecie jeżeli jakaś dziewczyna chce spróbować bo czuje taką potrzebę to spoko niech robi to co chce ale zanim to zrobi to przynajmniej niech poczyta coś o zabezpieczaniu się, a nie trafi na film seksmasterki która nawija, że straciła dziewictwo wieku 13 lat w innym filmie że zaczęła palić w gimnazjum a jeszcze w innym, że seks analny jest zajebisty fakt możecie powiedzieć, że od tego są specjalne zajęciach w szkole ale powiedzmy sobie szczerze są gówno warte a program takich zajęć nie mówi otwarcie o tych tematach, Rodzice też powinni uświadamiać i szacunek dla tych którzy podjęli się tego zadania i uświadomili swoje dzieci co wiadomo nie jest łatwe, ale dobra mniejsza o większość
Dziewczyny nie rozumiem waszej logiki po co robić coś dla szpanu nie lepiej poczekać by potem w wieku 13 lat zamiast seksmasterki nie oglądać Julie Kobus jak radzić sobie będąc młodą matką tylko z tą różnica że twórczyni kanału urodziła w wieku 21 lat
Ale ok wróćmy jeszcze do seksmasterki bo nie rozumiem jak jakaś pozerka która kopiuje teksty z neta nie posiadając własnej wiedzy w tych tematach, może edukować, ok niby jest to kanał dla osób pełnoletnich, ale powiedzmy sobie szczerze, że osoby te już są uświadomione i nie trzeba ich uświadamiać na nowo, wiadomo jak powie, że materiały są przeznaczone od 18 plus to jest chroniona
brawo dla sieci mediakraft za promowanie takich treści udowadnia to tylko, że wystarczy być zwykłą nimfomanką by zrobić karierę mimo tego, że wiadomo kto ją tak naprawdę ogląda czyli stado napalonych fapmasterów nie potrafiących odpalić redtube
No dobra nie będę się rozwodził już nad tym tematem, pamiętajcie dziewczyny wasze dziewictwo jest czymś co nie powinien dostać pierwszy lepszy debil z waszej szkoły tylko dlatego, że jest popularny i każda się do niego klei, bo lepiej znaleźć kogoś spokojnego kto wam nie wyskoczy z tekstem "udowodnij mi że mnie kochasz i daj dupy" bo taki koleś jest kretynem a nie facetem z którym stworzycie jakiś normalny związek
Cześć i siema i do następnego razu ELO


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

W sumie to jest przykre ale bardzo prawdziwe :/

Jest to problem. Ja np z "podstawówki" wyszedłem w 1998 roku i już wtedy się słyszało, że ta się ... z tym, tamta się ... z tamtym itd... , ale nie słyszałem żeby któraś zaszła. Wtedy to był dla mnie szok i jakoś mnie nie pchało żeby zacząć uprawiać seks w wieku 14 lat.

Trzeba mieć trochę oleju w głowie i nie ma co się spieszyć. Presja otoczenia też wywiera swoje piętno, znam to z autopsji. Rówieśnicy Cię szkalują bo ten/tamta już to robił, a ty jesteś jeszcze dziewicą/prawiczkiem. Zrobić dziecko to nie jest problem, ale potem je wychowaj... w wieku 15 lat. Taki nie pójdzie do roboty bo jest za młody, chyba że rozdawać ulotki, swojego mieszkania nie ma i cała opieka spadnie na młodych "dziadków". Młodzi (nie wszyscy) nie myślą w tych kategoriach. Zapewne ten temat będzie aktualny za 20, nawet i za 100 lat (o ile ludzkość przetrwa).

Oczywiście leci Upvote, ale być może ktoś poczuje się urażony i...

[Wyjątkowo na temat]
A może bym tak nagrał się jak piję wodę i zarabiał na DTube. XD
Mam pytanie. Oflagowali mi najnowszy film, w którym gadałem o DTube i YT. Za co? Czy przekleństwa są wystarczającym argumentem?

Co się dzieje z dzisiejszym światem
Według mnie powinno się zacząć współżycie wtedy, kiedy jest się gotowym na konsekewencje [dziecko], a nie w tak młodym wieku..

Taki świąteczny odcinek :)

a ja się doczepię, bo wrzuciłeś swój "skrypt" przygotowany do filmu, fatalnie sformatowany i do tego interpunkcja prawie nie istnieje.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60003.48
ETH 2309.22
USDT 1.00
SBD 2.49