Sort:  

Na razie plan jest taki, że będzie wstawka przed filmem z ostrzeżeniem o "mocnym słownictwie" + odpowiedni tag nsfw itp bo jak raz czy dwa razy padnie wulgaryzm i to ocenzurowany, to nie powinno być problemu raczej.
wszystko w swoim czasie. Mam dużo pomysłów i materiałów zarówno po polsku jak i angielsku np. w nieco innym stylu gdzie zamiast mnie będzie moja "animowana postać"

grunt to głowa pełna pomysłów. Wielokrotnie mieliśmy okazje dostać wyniki kreatywności w postaci filmów więc jestem tego pewny, że jeszcze nieraz zaskoczysz. I cieszy mnie to bo wiem że możemy się spodziewać nowych materiałów w których carrioner "bawi i uczy" albo daje do myślenia. Albo coś jeszcze.

Carrioner pewnie planuje najpierw zmaksować konto, żeby nie mogli mu nic zrobić. A wtedy dopiero im da popalić :D

nie bluźnij ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64657.99
ETH 3153.39
USDT 1.00
SBD 2.59