You are viewing a single comment's thread from:

RE: RELIGION IS A CANCER [Subtitles] | RELIGIA TO RAK

in #dtube6 years ago

Na poczatku, jesli sie nie podoba, to wypierdalaj. Znajdz ni cytat w biblii mowiacy o otwieraniu drzwi, kogo to obchodzi ze nie jest dostosowane do naszych czasow, przecież Bóg jest chyba na tyle boski zeby stworzyc cos ponadczasowego, jakos pisarzom sie udaje. Mozna wymieniac do jutra, wiec nie pierdol, pakuj walizy i do kosciolka raz raz bo sie rodzice zdenerwuja

Sort:  

Dlaczego mam wypierdalać skoro mi się nie podoba? Równie dobrze mogę zostać i komentować dalej. xD? Przesłaniem mojego komentarza było to, że powinno się oceniać religie przez czyny ich wyznawców i ich zachowania, a nie przez to co beduin kutasem napisał na piasku. Nie zgodzisz się?

Ta i zwyzywaj mnie jeszcze od maminsynka, bo śmiałem podjąć próbę obrony chrześcijaństwa. Argumenty ad personam, to tylko pokazuje jak żenujący jest twój poziom, jak już zacząłeś insynuować moje relacje z rodzicami.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69852.07
ETH 3757.14
USDT 1.00
SBD 3.75