Steem 9 Aralık [Kulaklık ile pls] :)

in #dtube7 years ago (edited)


Pek çok kişiye heyecanla IOTA'yı anlatmıştım. Ve şimdilerde IOTA rüzgarı esmeye başlayınca, telefonun şarjı bitene kadar süren konuşmaların biri bitiyor biri başlıyor. Bir de çeviri olayları eklenince zaman kalmıyor..

Daha hızlı olması umuduyla video çekeyim dedim. Ancak makinanın dahili mikrofonu ile olduğu için sanırım, ses hayli yetersiz çıkmış. O yüzden kulaklık kullanmak daha iyi olabilir ;)

Çoğumuzun artık bildiği üzere Destek Çizgimizden, Yukarı dönmesini bekliyoruz.
Yukarı dönmezse, yavaş değil de görece daha sert bir düşüş geliyor olabilir.

Steem'i çok fazla ALIM SATIM enstrümanı olarak görmediğim için, AL-SAT koymadım. Yine de @omeratagun çok sevdiği için 0.93 civarının ALIM için faydalı olabileceğini belirtelim ;)


▶️ DTube
▶️ IPFS

Yatırım Tavsiyesi Değildir

Sort:  

Aylar önce tangle teknolojisini konuştuğumuzda birkaç kişiye yatırım tavsiyesi vermiştim IOTA için. Güzel kar etmişler. Şu anki değerini de iyi koruyor açıkası.

Ne güzel ;)
5 Ekim'de konuşmuşuz; 0.53$ mış. Şu an 4.56$ yaklaşık sekiz kat ;)

sayın hocam steem alıp steemit cüzdanı atsam bana herhangi bir şekil de artsı olur mu?

100bin$+ dan bahsetmiyorsak ticari olarak çok bir şey olmaz..

steemit de gücümü artırır mı diye düşünmüştüm, başka türlü steemit almakdan ziyade diğeri daha kazançlı. teşekkür ederim.

Oy gücü artar. Ama değer mi bilmem..
Örneğin TR topluluğun son cici botlarından mrswhale'nin hesabında 29+9160 yaklaşık 9200 STEEM var. Ve oy gücü 1.40$

Tesekkurler

rica ederim ;)

Sana seviyorum @murattatar :) Bugün BTCturk üzerinde deli oynama vardı. İçimden bir ses al şapkanı git dedi düşüşten önce çıktım. -%31 civarında düşüş yapıp 1 saat içerisinde geri çıktı. O süreçte alayım, almayayım arasında kaldığım için fırsatı kaçırdım ama henüz çok riske girme niyetim yok. Bir dahakine artık. SBD'yi hepimiz çok seviyoruz :)

Milyon dolar ile girince kum saati hourglass-152090_960_720.png 100 dolar ile girince kum saati varsa, nema problema ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63835.35
ETH 2630.22
USDT 1.00
SBD 2.82