You are viewing a single comment's thread from:

RE: 20000 PLN w 7 DNI! - Jak Zarabiać i Wypłacać na DTube, DLive, Steemit

in #dtube6 years ago

Co do komentarzy to się zgadza, nie musicie pisać postów. Wystarczy ciekawy komentarz. Ja też często wynagradzam ciekawe komentarze

Sort:  

4 steem dolary na tobie zarobiłem jak mi laika dałeś co się równa około 81 zł
Są ludzie którzy dopiero szukają Boga ja już znalazłem CIEBIE XD

A DTUBE trochę ma jeszcze do naprawy bo dwa razy napisałem komentarz myśląc że 1 się nie wysłał XD (Albo to ja jakiś zjebany że nie zauważyłem)

4 steem dolary na tobie zarobiłem jak mi laika pod komentarzem dałeś co się równa około 81 zł. Są ludzie którzy dopiero szukają Boga ja już znalazłem CIEBIE XD

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64669.52
ETH 3430.49
USDT 1.00
SBD 2.52