You are viewing a single comment's thread from:

RE: DRAMA na #polish

in #dtube5 years ago

No i nic. Hallmann to niezależny artysta który robi dużo dobrego dla kultury i tradycji. Gdybyś zaglądał czasami na jego posty to byś wiedział o tym. Nie prosił mnie o żadne wsparcie, jednak gdy napisał o zrzutce na remont KBK to sam się do niego zgłosiłem z propozycją że przez automatyczne upvoty będę ją wspierał. Jeżeli się komuś to nie podoba to można przecież downvotować, ja się nie obraże, mam nadzieję że on też nie.

Do reszty nie będę się odnosił bo to stek kłamstw, nikt na polish nie dostał flagi ode mnie tylko za to że należy do circlejerk. Zobaczycie że po zwalczeniu bidbotów przyjdzie czas że whale zabiorą się za circlejerk (curangel już flaguje jedną z takich grup). Utracicie wsparcie od grup kuracyjnych i skończycie z ręką w nocniku.

Jeżeli ktoś ma trochę rozumu w głowie to powinien natychmiast wycofać delegację

Ps. Zapytałem tylko o swoje wątpliwości, chciałem wiedzieć co mój witness sądzi o grupach które opierają się na schemacie: delegacja-upvote
https://steemit.com/globalblacklistapi/@mariuszkarowski/pzfmda
Nie zapowiedział Ci że doda was do global blacklist, wręcz przeciwnie. Dlatego downvote za kłamstwo

WARNING: #circlejerk Remove your delegation from sp-group. Act Now!

Słaba ta drama

Sort:  

No słaba, coś z wprawy wyszedłeś MK 😁

@mmmmkkkk311 mam do ciebie prośbę. Czy jesteś w stanie, świadomie jeszcze raz napisać słowo w słowo to co poniżej zacytowałem i to rozwinąć?

Do reszty nie będę się odnosił bo to stek kłamstw, nikt na polish nie dostał flagi ode mnie tylko za to że należy do circlejerk

Chodzi o to że pominąłem słowo "zarzutów" czy o to że się rozpędziłem i odniosłem się do nich?

Sprecyzuję. Chodzi o to, abyś świadomie, jeszcze raz napisał te słowa:

nikt na polish nie dostał flagi ode mnie tylko za to że należy do circlejerk

Napisałem:

nikt na polish nie dostał flagi ode mnie tylko za to że należy do circlejerk

OK. Mam zatem inne jeszcze bardziej precyzyjne pytanie:
Czy był krótki czas, w którym rozdawałeś "symboliczne" flagi ludziom za to, że są członkami @sp-group, a po pewnym czasie wycofałeś się z tego pomysłu i wycofałeś wszystkie flagi ?

Jeżeli wycofałem, to wychodzi na to że nie zostały rozdane. Przestań bawić się w podchody, jeżeli masz pytanie, to pytaj konkretnie.

Ufam, że tak prosty opis w punktach powoli ci zrozumieć o co chodzi:

  1. Rozdałeś flagi
  2. Pewne osoby poczyniły w związku z tym pewne kroki.
  3. Usunąłeś flagi
  4. Efekty kroków poczynionych przez pewne osoby nie zniknęły z powodu usunięcia flag

Jeśli niedostatecznie wyjaśniłem to co mam na myśli to zachęcam cie do eksperymentu:

  1. Rozdaj flagi największym witnessom
  2. Usuń je po 24h
  3. Zdobywasz cenną wiedze jak działa świat 😉

Tysiące rozdanych flag, w tym największym witnessom (obecnie już nie, bo nie używają botów) Tak działa nowy Steem. Przestań indoktrynować ludzi i zamykać ich w circlejerk. Wymyśl coś co pozwoli im otworzyć się na świat i na ludzi z poza circle a jednocześnie będzie zgodne z zasadami #neewsteem
https://steemworld.org/@mmmmkkkk311

Sflagowałeś @andzi76, @trampmad za komentarze? Wiem na co @hallmann zbiera i nic mi do tego. Ze steemauto korzystasz? Bo pamiętam ze też nie chciałeś żeby ktoś korzystał. Downonota przyjmuje na miękko.
Teraz zapytam czy zapis o zmianie delegacji dla sp-group zadowoli Cię? Deleguje jako kolega kuratorom sp-group. Tak jak dotacje dostają np. qurator i wielu innych. Głosujemy manualnie.

Sflagowałeś @andzi76, @trampmad za komentarze?

przeczytaj te komentarze, gdybyś nie należał do circlejerk to pewnie sam byś je oflagował, ale nie, u was ma być przyjemnie, swoich nie flagujemy!

A co z serwisami @curator @sbi gdzie wołają steem żeby kurowali?

Posted using Partiko Android

Wszystko ma swój czas.

No właśnie nie wiem za co dostałem flagę, jaką nie prawdę napisałem, nie latałeś po czatach i nie płakałeś że cię flaguje? A może znowu ja coś kłamię.

Czy ty nie mylisz, czasem sp-group-up z sp-group? ;D
Wszędzie rozpowiadasz, o manualnej kuratorce sp-group, co to jako delegat nie znasz zasad?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62740.92
ETH 3354.24
USDT 1.00
SBD 2.46