You are viewing a single comment's thread from:

RE: DRAMA na #polish

in #dtube5 years ago

@jozef230 szacun stary! 👏👏👏 Forma w jakiej nagrałeś ten film jest jak dla mnie mistrzostwem świata i w moim stylu! BRAWO!

Jeśli chodzi o Dawida @hallmann w pełni go rozumiem, walczy o swoje marzenia i każdą złotówkę, aby uporać się z remontem KBK. Za to motywów jakimi kieruje się podczas tej pseudo-krucjaty przeciwko tak dużej cześci #polish @mmmmkkkk311 nawet nie próbuje zrozumieć.

Sort:  

Walczy w imię #newsteem.

Jak @mmmmkkkk311 w imię #newsteem zrezygnował z bidbota, to wszyscy się cieszyli, bo większa część jego sp trafiła na #polish.

Jest wiele grup delegacyjnych, ale #polish zawsze było bliskie @mmmmkkkk311, więc jak zabierasz się za porządki, to chyba zaczynasz od swojego domu. Nie brałbym tego do siebie.

Zauważ, że samo @tipu przechodzi test na manualne kurowanie, żeby lepiej wpisać się w ideę #newsteem.

Czy grupy delegacyjne staną na cenzurowanym w imię #newsteem? Na razie główny nurt skupia się na bidbotach.

Jak @mmmmkkkk311 w imię #newsteem zrezygnował z bidbota, to wszyscy się cieszyli, bo większa część jego sp trafiła na #polish.

Nie wszyscy.

ale #polish zawsze było bliskie @mmmmkkkk311

Nie wiem skąd pomysł, że polish było zawsze bliskie panu MK. Traktował i nadal traktuje tę społeczność jak prywatny folwark. Ja tego nie kupuję.

I to nie jest jego dom, tylko nasz wspólny. Od mojego pokoju wara.

Reward pool jest wspólny, nie masz w nim swojego odrębnego pokoju, ani Ty, ani żadna grupa

A właśnie że mam. Nie wiedziałeś?

Zrobiłaś hardfork Steema? To jest kierunek w którym powinni podążać wszystcy jerkersi

A dziękuję, dziękuję za uznanie. Wiem, że w głębi duszy nas podziwiasz, ale nie wypada Ci się do tego przyznać.

Jestem pełem uznania dla pomysłowości, zwłaszcza ostani pomysł z auto follow bot, który pracuje po to by nagonić jak najwięcej osób do waszego circlejerk jest genialny!

Nie krępuj się, możesz swobodnie skorzystać z tego pomysłu. Nagonisz sobie klientów, gdy nadejdą kolejne zmiany i będziesz mógł wyciągnąć własne boty z ukrycia.

Droga @wadero przewinienia nie przesłaniają mi zasług.

Jeśli setki dolarów wpompowanych w polish wynikają z jakiś kompleksów, chęci władzy, czy coś w tym stylu, a objawiają się kilkoma incydentami w skali roku, to chcę więcej takich frustratów tutaj.

Szczerze mówiąc, jakbym był tęczowym propagandystą to byłby zawiedziony jakbym flagi od mk, nie dostał, co to za walka z prześladowaniem, bez prześladowania.

A tak na serio, to opisany wyżej osobnik, inaczej by się zachowywał i po prostu mk, jak polska polityka, tak i ludzie są bliscy.

Jednak teksty neutralne światopoglądowo zawsze miło jak są odpowiednio wynagradzane, a mk, nie tylko sam kuruje, a też za pomocą ustalonych kuratorów w steemrewarding.

Rozumiem Twój punkt widzenia i gdyby mnie to nie dotyczyło osobiście, to pewnie zdobyłabym się na równie chłodną kalkulację. Jednak w tym konkretnym przypadku niszczony jest efekt mojej (i wielu innych osób) pracy i zaangażowania... dlatego nie interesuje mnie, co "dobrego" zrobił pan MK w tak zwanym międzyczasie.
I nie mam żalu, że widzisz to inaczej :)

Mnie chyba przyciąga banda złego na jednego ;) Dlatego w sumie apeluje o zrozumienie mk, a nie w drugą stronę. Choć oba apele są chyba bezcelowe.

A tak ogólnie, jestem rozbity, bo nigdy nie byłem fanem grup delegacyjnych (choć w sumie sbi się "zbrukałem"), tak samo jak zasług mk nie mogę odmówić, tak samo sp-group również.

Jedne mają wymiar bardziej finansowy, drugi bardziej międzyludzki.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47