You are viewing a single comment's thread from:

RE: [DTube VLOG #0] Introduction, Parkour & Handstands, Garden berry picking

in #dtube6 years ago

Boze vies aky som bol nesvoj :D V dalsich bude 100% menej rozpravania, bo to naozaj bolelo :D Clovek by povedal, ze to s kludom zvladne, rozpravanie do kamery...o to skor, ked ho nikto nepocuva :) Celkom som bol prekvapeny... A to si fakt neviem predstavit, vyjst s tou kamerou na ulicu, drzat to na tripode a rozpravat dotoho :D Teda, uz som to spravil, ale vedel som ze ma nikto nevidi :D Som zvedavy, ci sa dostanem aj cez tuto barieru, alebo budu vsetky vlogy v zahrade :D V IBK mame tiez, takze by to eventualne slo :D

Sort:  

Nebuď tak kritický, aj Casey nejako začínal, takže myslím, že to bude lepšie a lepšie, je tam istý potencionálny priestor na zlepšenie :D časom na to budeš balit holky v baru, vlogerko :D

Hah jasne ze je :) Jak v edite, tak v prejave :D Na lepsi edit nemam cas a na lepsi prejav nemam gule/skusenosti/charizmu/odvahu :D

oh la laa $ 23.84 od dtube? not bad pre dodanie odvahy :))

haha tomu ver, este treba skusenosti a charizmu a casey na svete :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46