You are viewing a single comment's thread from:

RE: PUBG Lite #33 Podium 3rd palces / 6 kill

in #dtube5 years ago (edited)

Cześć
Mam parę pytań odnośnie dtube i renderownania filmów.

  1. Czy też czasami zacina Ci się dtube na uploudzie, kodowaniu do 480p lub nawet wysyłaniu miniaturki?
  2. Jaką rozdziałke wybierasz i jaki bitrate do tego?

A nawiązując do filmu to bardzo ładny mecz i czy wiesz ze można wygodniej lootować wchodząc w ekwipunek i z podglądu zbierać rzeczy? Ja to ciągle robiłem i wydaje mi się to bardzo wygodne. Pozdrawiam :D

Sort:  
  1. też tak mam czasami , ale to wina Dtube , nie naszego sprzętu
  2. rozdzielczość standardowa , taka jak YT czyli 1270 x 720 a bitrate to zależy od gry - w Pubg mam 5000 i ustawione VBR
    Co do lootowania , może i tak , zapomniałem , że tak można.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48