You are viewing a single comment's thread from:

RE: Apologeta Islamu o Zamachu w Londynie

in #dtube6 years ago

Skąd ten pomysł,że za samo lajkowanie i komentowanie można zarobić??Jestem na Steemit od około miesiąca.Lajkuję,piszę komentarze,które bywają upvotowane i nie zarobiłem KOMPLETNIE NIC.

Sort:  

zajrzyj na "wallet" i sprawdź czy możesz pobrać nagrody za lajki (jak dobrze pamiętam pojawia się tam "redeem" czy coś takiego). A tak w ogóle to trzeba dostawać dużo lajków od "słabych" kont, żeby chociaż mieć jednego centa. Poza tym masz 5 komentarzy z raptem 5 dni, a wynagrodzenie można odebrać się najwcześniej po 7 dniach od publikacji (ewentualnie w dniu gdy post/film, który komentowałeś już przestał zarabiać - a komentowałeś np. kilka dni po publikacji)
zajrzyj sobie tutaj https://steemnow.com/@kogut1984pl aktualnie masz tak, że w ciągu 6 dni będziesz mieć 1,38$ ale to się waha, bo tak samo waha się cena tych steemowych dolarów, a część idzie do "kuratorów"

Poczekam,zobaczę.Dzięki za info.

Ja tam już pół SPD zarobiłem hehe

Jakbys mial po 100lajkow pod komentami to bys zarobil wiecej ;) komentuj jakies duze kanaly

"muslimi są tutaj niewinni".....hehe jepnąłem
Cario powoli przechodzi na ich stronę bo skusił sie na dziewice w niebie i do tego ta broda.Muslim jak ta lala ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58668.45
ETH 3162.85
USDT 1.00
SBD 2.44