Kamyk - Fake Love (cover)

in #dtube5 years ago (edited)


Hej! Zapraszam do przesłuchania krótkiego coveru kawałka "Fake Love" - Smolasty. :)


Hey! Here's my short cover of "Fake Love" by Smolasty. :)

Lyrics
Nigdy nie było miejsca w moim życiu dla ciebie
Wolałem znów uciekać, daj mi swe zrozumienie
Nie miałem czasu, by powiedzieć tego ci
Lecz teraz widzę twój blask
Za dużo było chwil, gdy nie zrobiłem nic
I nie chcę dłużej być sam
Oni chcą tej wojny, bo ty jesteś obok
Dziś jestem spokojny, bo zostałem z tobą
Chcę ciebie na zawsze, nie tylko chwilowo
Jesteś tą właściwą, która nosi moje logo. logo
Ciebie mam, ciebie mam, ciebie mam
To mój plan, to mój plan, to mój plan
Nie wiem i nie wiem, i nie wiem, i nie wiem, gdzie prowadzi nas czas
Nasza znajomość tu nie poszła w las


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64230.75
ETH 3149.35
USDT 1.00
SBD 3.85