💪dziennik treningowy Jozefa230

in #dtube6 years ago (edited)


Witam wszystkich!

Dzisiejszy trening:

Martwy ciąg

60/12
80/10
100/6
105/6
110/5/5/5/5

Wiosłowanie sztangi

40/12
50/8
52.5/5/5/5/5/5

Podciąganie na drążku wąskim chwytem

7,6,6

Uginanie sztangi łamanej

3 serie 25/8/8/8

Treing bardzo udany. Napływ świeżej siły. Martwe ciągu idą coraz lepiej. Wiosłowanie sztangi dzisiaj miłe zaskoczenie bo robiło się świetnie. Podciąganie na drążku jeszcze słabo.. Nie poddaje się i będzie forma nawet z obciążeniem. Małymi kroczkami do przodu. Jak ktoś ćwiczy to wie jak wolno idzie proces budowania siły. Trzeba być cierpliwym. Jeśli chodzi o moje wymiary to zrobie na dniach pomiar żebym miał porównanie później.

Pakman dnia - czyli to co tygrysy lubią najbardziej😀

  1. Omlet owsiany z 50g owsianych płatków, jabłko, cynamon, 20g wiórków kokosowych, 190g jaj, masło 15g
  2. Zupa grochowa, ziemniaki około 200g, karkówka 200g, papryka, ciasto z bitą śmietaną
  3. Ryż jaśminowy 100g, puszka tuny,ser biały, oliwa 10g , papryka czerwona
  4. Ryż jaśminowy 100g, wiórki kokosowe 20g, odżywka białkowa 40g



▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Powodzenia życzę! Widać, że technicznie też jest w porządku. Pozdro ;)

Dzięki. Piszczele mam starte😀 tyle razy patrzałem na technike a fajnie pokazuje Seba Kot. Im wyżej na rekordy to wiadomo, że czysto technicznie nie będzie.

Też śledzę Sebe Kota i innych z KFD :D

Dziki dzik😜😁

I need to start pumping some iron :)

Heheh. Yes my friend pump pump. Spring is coming😀

Co to jest puszka funy? czy chodzi po prostu o tuńczyka? Życzę jak najwięcej wytrwałości w treningach! :)

Poprawiono😀 tuna- tuńczyk Dzięki!

czyli tak jak myślałam ;) proszę

Druga pozycja w jadłospisie to dla mnie.
Ale mi apetytu narobiłeś na grochóweczkę. Ja pier.....(nicze) :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54441.42
ETH 2433.25
USDT 1.00
SBD 2.14