You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vlog o Wszystkim i o Niczym [#28 ] - Przemyslenia o Polskiej Mafii D.tube + Historyjka o Praktykach

in #dtube7 years ago (edited)

"...jak ci sie nie podoba " moja tworczosc " to jakby zapraszam do jakby omijania tego szerokim lukiem...

mam tylko oceniać i pisać pozytywne opinie? Jeśli nie to nie powinienem oglądać? "

nie o to mi chodzilo chodzilo mi o "flagowanie specialne "

" ..z tego co wiem to jest platforma w ktorej "ocenia filmy" spolecznosc i decyduje czy im sie podoba czy nie...

czyli można, a nawet powinno się wyrażać opinie nawet skrajnie negatywną"

o to mialem na mysli tworzac ogolnie ten filmik i przekazac to tej "mafii" ,

"Rozumiem co chciałeś przekazać. Nie sprawiedliwe jest piętnowanie czegoś tylko z powodu, że tego nie lubisz. Jednak negatywne oceny to również część odzewu z jakim musisz się liczyć" tak licze sie z tym i praktycznie po to sie tutaj przenioslem ze tutaj ma glos spolecznosc a nie boty .. ;) , " , gdzie społeczność nie jest przychylna ( przynajmniej polska steemit ) takim materiałom jak gameplaye"

moze sie "polska spolczenosc " przyzwyczai do tego typu materialow bo moga sie jednym podobac a jednym nie ... to zrozumiale ze wszystkim nie dogodzisz ...

" to czy nie na tym polega wolny rynek aby promować dobre materiały i piętnować słabe? Nie mówię, że twoje materiały mi się nie podobają ( właściwie nie mam zdania, nie znam Cię :/ ), ale nikt nie zabrania Ci tworzyć materiałów oraz tworzyć własnej społeczności, która będzie bardziej targetowna pod twój kontent."

to pomaga w dalszym i lepszym rozwijaniu sie w tym co sie robi i na oceny rozne i opinie ... chodzilo i bardziej o to ze no celowe kopanie i "gnebienie "
jestem tego swiadom ze dobrze nie przekazalem tego co chcialem przekazac i przekazalem to troszke gorzej " nie spojnie " to slabe wytlumaczenie ale bylo robione "na spontanie " praktycznie bez "przygotowania " i taki sposob przekazywania chce "wyskilowac " i ze moze byc w miare przyjazny dla odbiorcy wiem ze narazie jest sredni .. jak nie pyknie taki to bede robil materialy bardziej "dopracowane " , jak bedzie taka wielka potrzeba zrobie filmik naprostowujacy to i owo z przygotowaniem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61964.40
ETH 2998.63
USDT 1.00
SBD 2.47