Dziękuję! + Życzenia Noworoczne na 2019

in #dtube6 years ago


W tym wideo przekazuje Ci życzenia noworoczne i mówię o moich wynikach w roku 2018.

Wideo o którym wspominam w filmie: "Jak wyznaczyć cele?"

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam Cię! Dziś chciałbym Ci po prostu podziękować za ten wspaniały rok 2018.

Jak wiesz, co roku planuję następny rok w sześciu różnych kategoriach. Ustawiam sobie plany i cele.

I na końcu roku robię tzw. rachunek sumienia. Po prostu patrzę, w jakim procencie / co z tego zreazlizowałem, a czego nie.

Muszę dodać, że są to zawsze niesamowicie, oburzająco odważne plany i zwykle tylko między 14-16% z tego udaje mi się w roku zrealizować.

Robię to na wyrost. Często nie wiem, jak to osiągnąć, ale zakładam sobie to jako cel, do którego chcę dążyć i niekiedy udaje mi się to zrealizować.

A jak nie, to staje się to celem na następny rok. Jak to robię? W jakich dokładnie kategoriach? Obejrzyj sobie film, który podłączę pod spodem, albo u góry.

Rok temu nagrałem, jak to dokładnie robię. W tym roku po prostu chciałem Ci podziękować za Twój wkład w ten kanał, pomoc mi, liczne komentarze

Za to, że wspierałeś mnie w tym roku, że wspólnie dokonaliśmy postępu w rozwoju siebie, w rozwoju naszych biznesów, w rozwoju naszej wiedzy

Mam nadzieję, że mogłeś się czegoś nauczyć. Ja w tym roku osiągnąłem "tylko" 17% swoich celi, które sobie wyznaczyłem na początku roku

Z tych topowych celo - pięciu najważniejszych - osiągnąłem 15%. To jest znacznie mniej niż w zeszłym roku.

W zeszłym roku to było około 30%. Z drugiej strony to jest porównywalne do przesłości, tak jak to w przeszłości osiągałem. Od czasu, kiedy te cele wyznaczam

I kwantyfikuję. Ale mimo to osiągnąłem parę rzeczy, z których jestem na prawdę dumny. Może zacznijmy od tego, że

Książka, którą napisałem z Brianem Tracy (Tutaj ją widać: "Ready, Set, Go!") stała się bestsellerem w pary kategoriach na Amazonie.

Za tę książkę dostałem też tzw. Quilly Award od Narodowej Akademii Autorów Bestsellerów. Ostatnio opublikowałem też film, jak odbieram Quilly Award

I tam jest też wywiad ze mną o tej książce. Także jestem z tego bardzo dumny. Ale jeszcze bardziej jestem dumny z tego, że

Zakończyłem pisanie książki, nad którą pracuję, jak wiecie, od pięciu lat. To jest książka "The Billion Dollar Secret", czyli "Tajemnica Miliarda Dolarów".

Książka o tym, jak myśla miliarderzy. Jak trzeba myśleć, aby osiągać tak wielkie sukcesy w biznesie. Dlaczego od pięciu lat?

Bo od pięci lat jeżdżę dookoła świata. Parę razy okrążyłem świat dookoła w tym projekcie i pracuję nad tą książką z 28 moimi znajomymi miliarderami

Większość z nich zawarłem w tej książce. I właśnie przez 5 lat robiłem te badania i zakończyłem pisanie manuskryptu.

Książka będzie wydana na wiosnę 2019 r., czyli celem na przyszły rok jest oczywiście wydać tę książkę.

I tak ją wydać, żeby ona została oczywiście bestsellerem. Mam nadzieję, że dam radę wydać ją też po polsku w przyszłym roku.

Może to będzie dopiero 2020 r., ale może zdążymy ją wydać w 2019. Może pod choinkę, albo coś takiego.

To jest to, jeśli chodzi o książki. Inne rzeczy, o których chciałbym tu powiedzieć i które można nazwać sukcesem to są też rzeczy związane z tym kanałem

Za które Wam bardzo dziękuję. Bo byłem w stanie zwiększyć liczbę subskrybentów z 6500 na początku roku do powyżej 16500, czyli więcej niż podwoić

Zwiększyć o 10000 subskrybentów, co uważam za sukces. Zrobiłem już 200 filmów na tym kanale dla Was i mam nadzieję, że czerpiecie z nich wartość.

I filmy już obejrzało 1 milion osób, tudzież jest 1 milion obejrzeń na tym kanale. Jak wiecie, są to filmy nie dla każdego.

To są filmy dla wybrańców - dla takich ludzi jak Ty. To są filmy, jak ktoś napisał w komentarzu, dla 1% społeczeństwa.

To jest materiał dla ludzi ambitnych, którzy chcą więcej i chcą móc więcej. Czyli dla takich ludzi, jak Ty.

Na końcu chciałbym Ci życzyć odważnych planów, odjechanych celów i oczywiście odwagi w ich osiąganiu i podejmowaniu.

I oczywiście odwagi w podejmowaniu wyzwań. Nie życzę Ci, aby ten rok byl łatwy albo bezproblemowy. Bo rzeczy wielkie wymagają wysiłku.

Więc życze Ci wysiłku i przeszkód, po których pokonaniu będziesz dumny z tego, co osiągnąłeś. Życzę Ci niesamowitych osiągnięć i satysfakcji z tego,

Czego byłeś w stanie dokonać. Życzę Ci fantastycznego roku 2019. A teraz obejrzyjmy wspólnie, czym dzieliliśmy się razem w roku 2018.

Przejdźmy przez różne filmy, które opublikowałem i przypomnijmy sobie te chwile. Podzielmy się tym i do zobaczenia w następnym roku.

Kolejnym laureatem nagrody Quilly zostaje Rafael Badziag. "Ready, Set, Go!".

[Brawa]


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76