"Miliarderzy nie myślą o pieniądzach" - MILIARDER Lirio Parisotto w wywiadzie

in #dtube5 years ago (edited)


Tu dostaniesz "The Billion Dollar Secret": http://TheBillionDollarSecret.com
Rozmawiam w Londynie na premierze mojej książki z brazylisjkim miliarderem Lirio Parisotto, który w roku 2002 został Przedsiębiorcą Roku. Lirio stworzył firmę Videolar (obecnie Videolar-Innova) od zera i jest jedną z bardziej inspirujących osobowości w mojej książce. W wywiadzie opowiada co wzbudziło w nim ambicję, by zbudować jedną z największych firm w Brazylii. Opowiada też o tym, dlaczego książka "The Billion Dollar Secret" jest znacząca i co jest potrzebne, by osiągnąć tak wielki sukces w biznesie. Lirio wyda moją książkę na rynku brazylijskim.

Lirio Parisotto na globalnej liście miliarderów Forbes'a:
https://www.forbes.com/profile/lirio-parisotto/#66b0c52e19f8

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube: http://d.tube/#!/c/billionairepal

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Kup "The Billion Dollar Secret": http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA

Witam Was dziś z Londynu - z imprezy premierowej książki Tajemnica Miliarda Dolarów

Jest dziś ze mną jeden ze wzorów do naśladowania, Lirio Parisotto - brazylijski miliarder i prawdopodobnie najbardziej inspirująca osobowość w tej książce

Lirio, jak się dziś czujesz?

Nie, masz w książce wiele świetnych nazwisk.

Czuję się bardzo, bardzo dobrze. Rafael, gratuluję świetnej roboty! To była dobra robota. Moje gratulacje.

Dziękuję, Lirio, za Twoje miłe słowa.

[Muzyka]

Chciałbym Cię zapytać, dlaczego zechciałeś wziąć udział w tym projekcie książkowym?

Osiągnąłeś tak wielki sukces w biznesie. Zbudowałeś wielomiliardową firmę, Videolar.

Wielokrotnie zmieniałeś model biznesowy, by przetrwać.

I nie tylko przetrwałeś. Za każdym razem rozwijałeś firmę. I dziś przyjechałeś tutaj z Brazylii, dlaczego chciałeś dołączyć do projektu?

Jaki był tego powód?

Myślę, że ta książka jest bardzo ważna. Prawdopodobnie opublikuję ją na rynku brazylijskim.

Nie dla starszych ludzi, takich jak ja, ale dla młodych, którzy dzięki niej będą mogli zrozumieć, jak działa ten system i że wszystko jest możliwe.

I że po prostu musza pracować, być ciekawymi oraz inwestować swój czas, a także uczyć się. Wówczas wszystko jest możliwe.

Zgadza się. Opowiedziałeś mi historię, kiedy pewnego dnia zostałeś zainspirowany do tego, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Kiedy przeglądałeś pewien periodyk / magazyn w domu swojej dziewczyny

Znalazłeś kogoś o nazwisku Parisotto pośród najlepszych przedsiębiorców i najbogatszych ludzi w Brazylii.

Wśród najlepszych i największych firm w Brazylii.

I wtedy też wpadłeś na pomysł, aby również stworzyć tak wielką firmę.

Ale czy sądzisz, że jest to coś wrodzonego? Że masz ten gen przedsiębiorcy? Czy też może nauczyłeś się, jak robić biznes?

W tamtym okresie miałem mały biznes, sklep z elektroniką.

I zobaczyłem magazyn, gdzie było 500 największych firm w Brazylii. I pośrodku zobaczyłem "Parisotto". Nie znałem żadnego Parisotto, który miałby tak duży biznes

Byłem zaskoczony, że jest tam Parisotto. Próbowałem dostać się na tę listę ze swoją firmą przed tą osobą.

Żartowałem do swojej dziewczyny, że też zamierzam być na tej liście i 15 lat temu zrealizowałem to.

Tak. Jeśli masz wizję i wiesz, do czego dążysz... i masz oczywiście umiejętności, aby to osiągnąć

Możesz po prostu to osiągnąć.

Ale jeśli nie masz tego wielkiego celu, tej wielkiej wizji, to nigdy tego nie osiągniesz.

Tak, to prawda. Rób też to, co lubisz. Musisz być zaangażowany, pracować z odpowiednimi ludźmi i szkolić tych ludzi.

Ulepszaj produkty i zmieniaj, kiedy jest taka potrzeba. Musisz robić wszystko co, co należy robić. To jest ten sekret.

Musisz włożyć w to pracę i wszystko, co potrzebne.

Powiedz mi... Nie jestem pewien czy już przeczytałeś tę książkę. Wysłałem Ci manuskrypt.

Czego chciałbyś, aby ludzie nauczyli się z historii w niej zawartych lub z Twojej historii do swoich bizensów i karier?

Jakie są 3 najważniejsze wnioski?

Już przeczytałem książkę.

Myślę, że ważną rzeczą jest, aby wyjaśnić, co ludzie bogaci / miliarderzy myślą o pieniądzach. Miliarderzy nie myślą o pieniądzach.

Pieniądze są sposobem na rozwój i na inwestycje.

Tak, są środkiem niezbędnym do robienia biznesu.

Tak

Paliwem dla biznesu, że tak powiem.

Tak. Ludzie muszą zdać sobie sprawę, że pieniądze są środkiem, ale my nie pracujemy dla pieniędzy. Pracujemy dla pieniędzy na pierwszy milion.

A później to już sama przyjemność.

Inną ważną rzeczą w książce jest to, że na końcu każdego rozdziału umieściłeś 3 reguły.

Dotyczące 3 poziomów sukcesu.

Co myślą zwykli ludzie, co myślą milionerzy i co myślą miliarderzy na dany temat.

Są to duże różnice, jak na przykład mierni przedsiębiorcy - milionerzy - cały czas myślą w błędny sposób w drodze do osiągnięcia poziomu taki jak Twój

Tak, 98% ludzi pracuje po prostu po to, aby przetrwać.

1.9% staje się milionerami, ale oni postanawiają się zatrzymać - "Oh, już mi wystarczy, nie potrzebuję więcej stresu..."

Pojawia się samozadowolenie.

I nie ma w tym nic złego. To jest po prostu ich sposób myślenia.

A miliarderzy to tylko 0.01%. Jedna na 5 milionów osób jest miliarderem. Oni myślą inaczej niż inni.

Kto z nich ma rację? Nie wiem. Ja pracuję dla przyjemności.

Ok. Na wczesnym etapie Twojej kariery, kiedy zaczynałeś biznes, czytałeś wiele książek, wiele biografii innych przedsiębiorców.

Byc może również książki biznesowe. Teraz przeczytałeś tę książkę.

Czym różni się ta książka? Czy jest według Ciebie coś, co wyróżnia ją spośród innych, które przeczytałeś?

Ja skończyłem medycynę. Nie studiowałem administracji ani inżynierii. Przeczytałem wiele książek, wiele biografii.

Paul Getty, Onassis, Sam Walton, Akio Morita, Coco Channel.. Przeczytałem wiele biografii.

Ludzi sukcesu.

Tak, oczywiście.

Ta książka to podsumowanie. Wykonałeś świetną robotę, podsumowując to wszystko. Ostatecznie wszyscy ludzie sukcesu myślą w ten sam sposób. Nie różnią się

Zgadza się, ale kiedy czytasz biografię, to nie wiesz czy ci ludzie osiągnęli sukces z powodu czy pomimo swoich cech,

Ponieważ wszyscy mamy jakieś wady, mocne strony i słabości. Dana osoba ma zawsze dwie strony.

I nie wiesz, co sprawiło, że osiagnęła sukces, a co w jego przypadu nie działało.

Ale jeśli porównasz wielu ludzi, możesz odnaleźć wspólny mianownik, wspólną cechę dla nich wszystkich.

Oni sie nie zatrzymują. Są ciekawi, nie zatrzymują się. Kiedy odnoszą porażkę, zaczynają od nowa. Nie zatrzymują się.

Ok, Lirio. To wielki zaszczyt, że przyjechałeś na imprezę premierową książki. Jestem niezmiernie wdzięczny.

Przyjechałeś z Brazylii. Pokonałeś trasę z drugiego końca świata, aby świętować dziś z nami przedsiębiorczość.

Dziękuję za Twoją mądrość! Dziękuję Wam z Londynu. Życzę Wam fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś niezwykłego!

Dziękuję!

[Muzyka]


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95