Tajemnica Miliarda Dolarów - Mowa premierowa w Londynie

in #dtube5 years ago (edited)


Tu dostaniesz książkę: http://TheBillionDollarSecret.com
Mówię jak doszło do napisania książki "The Billion Dollar Secret" i opowiadam o czym ona jest.

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube: http://d.tube/#!/c/billionairepal

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Kup "The Billion Dollar Secret": http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA

Ta książka jest owocem mojej research'u, który trwał ponad pół dekady.

Mniej więcej 5 lat temu byłem przedsiębiorcą, który zmagał się ze swoją firmą. any.

Jestem pionierem e-commerce w Europie - w latach 90-tych założyłem pierwszy sklep online z artykułami dla sportowców, dedykowany na rynki niemieckojęzyczne

Przez lata stał się on wiemilionową firmą, która z zewnątrz wyglądała, jakby odniosła całkiem spory sukces.

Ale od środka to definitywnie nie był sukces. Brzmi znajomo?

W pewnym momencie rozwoju swojej firmy osiągnąłem "szklany sufit", przez który nie byłem w stanie się przebić.

Niezależnie od tego, ile wysiłku i pracy w to wkładałem.

To była wieczna walka i nieustanne gaszenie pożarów. Ledwo robiliśmy jakiekolwiek pieniądze.

Konkurenci, którzy rozpoczęli później ode mnie, osiągali większe sukcesy i rozwijali się szybciej.

Szybko mnie prześcignęli. Zrobiło to na mnie wrażenie, ponieważ wydawało się, jakby przychodziło im to z dużo większą łatwością.

Nie miałem żadnego biznesowego wykształcenia. Jestem matematykiem, z biznesem wystartowałem w adademiku.

Wcześniej myślałem, że jeśli tylko będę miał dobry model biznesowy, to osiągnę sukces w biznesie.

Ale później zdałem sobie sprawę, że w mojej branży wszyscy maja taki sam model biznesowy.

I jedyną różnicę stanowił przedsiębiorca sam w sobie.

I uświadomiłem sobie, że czegoś mi brakowało jako przedsiębiorcy, ponieważ w biznesie nie chodzi tylko o procesy

O to, co i jak robisz. Ale chodzi w bardzo dużej mierze o osobowość przedsiębiorcy.

I zdałem sobie sprawę, że czegoś mi brakuje. Zaczęłem więc czytać wszystkie te książki na temat myślenia milionerów, na temat biznesu.

Chodziłem na konferencje związane z rozwojem osobistym i myśleniem milionerów.

Pewnego razu na jednej z tych konferencji ludzie skakali, przybijali sobie piątki i krzyczeli do siebie nawzajem:

"Masz umysł milionera"

Ale to jakoś do mnie nie przemawiało. Nie wiedziałem do końca dlaczego, ale po chwili uświadomiłem sobie

Że przecież ja już mam umysł miliardera. Stworzyłem wielomilionową firmę. Nie traktowałem tego jednak jak jakis wielki sukces.

W dzisiejszych czasach to nic wielkiego. Przecież jeśli masz mieszkanie w Londynie, to już jesteś milionerem.

Ale nikt nie uzna tego jako sukces czy też świetny wynik biznesowy

W swojej branży musiałem konkurować z ludźmi, którzy byli ode mnie znacznie lepsi i doszedłem do wniosku, że myślenie milionerów tu nie wystarczy.

Jeśli chciałem z nimi konkurować, musiałem być lepszy.

Jesteśmy w Anglii - stolicy piłki nożnej - posłużę się więc pewnym porównaniem.

Jeśli chcesz grać w Premier League lub w Lidze Mistrzów, to nie będziesz się oczył od trzecioligowców.

To Cię tam nie zaprowadzi. Będziesz chciał się uczyć od miastrza świata.

Zadałem sobie pytanie, "Kim są mistrzowie świata w biznesie?"

Kim sa najlepsi ludzie w biznesie, od których mógłbym czerpać wiedzę, umiejętności i być może też sposób myślenia?

Aby być w stanie konkurować w swojej branży.

I jeśli jesteś w biznesie to wiesz, że istnieje jeden obiektywny miernik sukcesu, nazywany wartością netto.

Wartość netto to wartość, jaką stworzyłeś w trakcie swojej kariery biznesowej.

Tak więc najlepsi przedsiębiorcy na świecie są jednocześnie najbogatszymi ludźmi na świecie.

I nie mówimy tutaj tylko o pieniądzach.

Najbogatsi ludzie na świecie... nazywamy ich miliarderami.

Miliarderzy tworzą wielkie firmy. Tworzą ogromną wartość.

I sądzę, że każdy przedsiębiorca powinien uczyć się od tych ludzi, ponieważ są to mistrzowie w swoich branżach.

W porównaniu do tego milionerzy osiągają raczej przeciętne wyniki biznesowe.

W tym kontekście miałem raczej umysł miliardera. To był mój sposób myślenia podczas tamtej konferencji.

I wpadłem na pomysł, aby uczyć się od najlepszych przedsiębiorców na świecie, podróżować, spotykać i przeprowadzać wywiady z miliarderami.

A następnie opublikować w książce sposoby myślenia i sekrety ich sukcesu.

Wspaniał wizja, powiedzielibyście.

Ale był pewien haczyk. Nikt wcześniej nie dokonał czegoś takiego. Nikt nawet nie próbował. Dlaczego?

Ponieważ to przedsięwzięcie wydaje się niemożliwe do wykonania. Spójrzmy na statystyki.

Miliarderzy to niezwykle rzadkie istoty. Średnio tylko jedna na 5 milionów osób jest miliarderem.

Oznacza to, że prawdopodobieństwo przypadkowego spotkania miliardera jest porównywalne do wygrania głównej nagrody w krajowej loterii.

A na potrzeby tej książki musiałem przeprowadzić wywiady z co najmniej 20 miliarderami [self-made]. I zrobiłem to.

Czy znacie kogoś, kto wygrał na loterii 20 razy ?

Zdrowy rozsądek mówi, że to niemożliwe. I muszę powiedzieć, że to byłoby niemożliwe

Gdyby nie 80 osób, które były zaangażowane w tej projekt i którym chciałbym dziś uhonorować. I zrobię to za chwilę.

Na początku nie zdawałem sobie sprawy, jak dużo czasu, wysiłku i pieniędzy zajmie mi urzeczywistnienie tej wizji.

Wizji opisania wzorców myślenia przedsiębiorców, którzy osiągnęli największe sukcesy na świecie.

Dzięki temu kilkukrotnie okrążyłem ziemię i mogłem przekroczyć próg najbardziej niedostępnych drzwi.

Wszyscy uczestnicy tego projektu to miliarderzy [self-made], ale chcę podkreślić, że nie chodzi tu tylko o pieniądze.

Chodzi o fenomenalne osiągnięcia biznesowe, które pozwoliły im zbudować wielkie, niesamowite firmy oraz stworzyć ogromną wartość.

I wielu miliarderów, którzy wzięli udział w tej książce, żyje bardzo skromnym życiem.

W kontraście do wielkich gwiazd, jakie możecie zobaczyć w mediach.

I są to normalni ludzie, jak Ty i ja, którzy zaczynali w bardzo niekorzystnych warunkach, w których sami nie chcielibyście się znaleźć.

Chciałbym podać przykład Lirio Parisotto, który urodził się na wsi, gdzie nie było prądu, bieżącej wody, radia i żadnego kontaktu ze światem zewnętrznym.

Nie było nawet utwardzonych dróg.

I osiągnał on tak wiele w biznesie.

Kolejnym przykładem jest obecny dziś z nami Manny Stul, który urodził się w obozie dla uchodźców. Zobaczcie, co osiągnął i gdzie jest dzisiaj.

A poza tym, Lirio miał 11 rodzeństwa. To była duża rodzina. I oni naprawdę nie mieli łatwo.

Jednak dzięki pewnym cechom umysłu, osiągnęli niewyobrażalny sukces.

Zrobili to na tak wielką skalę, że tylko kilkanaście osób na świecie było w stanie dokonać czegoś podobnego.

I co jest bardzo istotne, dokonali tego, przestrzagając jednocześnie wysokich standardów etycznych i przynosząc społeczeństwu ogromną wartość.

Zarówno poprzez swoje biznesy, jaki poprzez organizacje dobroczynne, którze tworzą.

I książka ta odpowiada na pytanie, "Jak to jest, że niektórzy ludzie podczas jednego życia potrafią zbudowac imperium i miliardy dolarów w wartości

I czynią to pomimo beznadziejnych początkoów, podczas gdy inni żyją regularnym życiem i nie osiągają niczego nadzwyczajnego.

Nawet jeśli urodzili się w najlepszych warunkach.

Jaki jest sekret fenomenalnego sukcesu biznesowego miliarderów? Co odróżnia ich od wszystkich innych przedsiębiorców?

W tej książce miliarderzy sami odpowiadają na to pytanie.

Tajemnica Miliarda Dolarów przedstawia ich umysły. Możecie spojrzeć na świat z perspektywy miliarderów.

Zajrzycie w ich umysły, serca i dusze. Ta książka pokaże Wam drogę do osiągnięcia tak ekstremalnych sukcesów, jak oni.

I być może najlepiej przedstawi Wam to Jack Canfield, który napisal przedmowę do tej książki.

Być może znacie Jacka Canfielda jako świetnego autora i mówce motywacyjnego.

Ale to też autor non-fiction, który sprzedal najwięcej książek w historii - 500 milionów kopii.

Pół miliarda książek!

Niestety nie mógł być dzisiaj z nami, ale nagrał dla nas wideo, które chciałbym Wam pokazać.

Witam wszystkich. Jestem Jack Canfield.

Możecie mnie znać jako współautora serii książek "Balsam dla duszy" oraz "Zasady Sukcesu"

Oraz jako nauczyciela z "Teachers of the Secret"

Chciałbym zająć kilka chwil, aby powiedzieć o książce, któa zmieni Wasze życie.

Książka nazywa się Tajemnica Miliarda Dolarów i jest autorstwa Rafaela Badziaga, który wykonał niesamowitą pracę, przemierzając cały świat

I zdobywając dostęp i przeprowadzając wywiady z 21 miliarderami [self-made]

Z ludźmi, którzy zaczynali od zera. Wielu z nich żyło w szałasach, gdzie dosłownie siedzieli i spali na podłodze.

A stali się jednymi z najbogatszych ludzi na świecie.

Z 15 osobami, które zdobyły nagrodę Przedsiębiorcy Roku.

I 8 z tych osób zostało opisanych w książce, co jest czymś niesamowitym.

Książka wypełniona jest zasadami sukcesu, historiami i cytatami, które jasno potwierdzają, że jeśli jesteście gotowi na ciężką pracę i życie według tych zasad

I jeśli jesteście zdyscyplinowani, co jest jedną z najważniejszych rzeczy, o których pisze Rafael. Oni są niesamowicie zdyscyplinowani.

Jeśli jesteście gotowi to zrobić... i nieważne z jakiego punktu startujecie... możecie zostać miliarderami!

Rafael mówi o tym, że w dzisiejszych czasach bycie milionerem jest o wiele bardziej powszechne, natomiast bycie miliarderem to jest coś wyjątkowego

Tak więc obcowanie z tymi ludźmi i wydobycie esencji tego, jak zostać miliarderem

To dowód na to, że Ty i ja i każdy inny na świecie, szczególnie dysponując obecną technologią, Internetem, itd.

Możesz zbudować taki biznes, franczyze, wartość netto i osiągnąć sukces oraz wywrzeć wpływ na świat poprzez działania dobroczynne.

To naprawdę inspirujące. Chciałbym więc zachęcić Was wszystkich do przeczytania tej książki.

To obecnie jest jedna z 5 najlepszych książek na świecie o tej tematyce.

I może Ci ona pomóc osiągnać to, czego chcesz.

Tak więc przeczytaj Tajemnicę Miliarda Dolarów.

Oh, Jack nieco pomylił tytuł książki. [...]

Jak wspomniałem wcześniej, ta unikalna książka nie powstałaby bez wysiłku i wkładu 80 osób z całego świata.

Niektóre z nich są dzisiaj z nami i chciałbym je uhonorować.

[Muzyka]


▶️ DTube

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64207.05
ETH 3065.15
USDT 1.00
SBD 3.87