Bądź niezwykły!

in #dtube5 years ago


Jak wpływ ma robienie niezwłych rzeczy na Twój biznes? Czy jest to korzystne czy nie i dlaczego? Na te pytania i inne odpowiadam z Londynu i pokazuję przy tym dwa niezwykłe przykłady.

O tym wideo mówię w filmie:

korzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam Cię dziś z Londynu. Dziś porozmawiamy o tym, dlaczego powinieneś być niezwykły, dlaczego powinieneś robić rzeczy niezwykłe

I jak to pomaga w życiu i w biznesie. Do zobaczenia w następnej części.

[Muzyka]

Dlaczego warto być niezwykłym? Dlaczego warto robić rzeczy niezwykłe w życiu i biznsie.

Pierwsza trywialna rzecz to jest oczywiście to, że niezwykłe rzeczy Ciebie wyróżniają. Pomaga to bardzo w marketingu.

Jesteś po prostu inny od innych. To bardzo wyróżnia i wpada w oko. Trudno jest to zignorować. To jest w zasadzie taka trywialna rzecz.

Natomiast ciągnie to za soba pewne konsekwencje bo rzeczy niezwykłe są jednocześnie rzeczami rzadkimi, a rzadkość oznacza wartość.

Dlaczego rzadkość oznacza wartość? Tutaj podłącze na dole i być move u góry film "Czy Bitcoin jest coś wart?"

I tam właśnie mówię o tym, co to jest wartość. I wartość to jest to, co ludzie przypisują do danej rzeczy / produktu / usługi.

I wartość w ekonomii po prostu jest tym większa, czym większy jest popyt w stosunku do podaży.

Jak jest mała podaż, to wartość automatycznie wzrasta, bo więcej ludzi chce mieć ten serwis czy ten produkt, niż istnieje tego serwisu / produktu.

Niż jest tego serwisu / produktu produkowane. I w takim bardzo uproszczonym sensie, jeśli robisz coś niezwykłego i tylko Ty to robisz

I oferujesz ten produkt / serwis, jesteś jedyną osobą, która może dostarczyc ten produkt, to każdy, kto chce ten produkt mieć, musi go dostać od Ciebie

Bo nikt inny tego nie oferuje, więc on jest w stanie zapłacić odpowiednie, być może nawet każde pieniądze.

Będą ludzie, którzy zapłacą każdą cenę za to, ponieważ tylko Ty tę rzecz produkujesz, czy tę usługę oferujesz.

Więc jeśli jesteś niezwykły, to automatycznie wartość i cena tego, co oferujesz, rośnie. Nie muszę tutaj wyjaśniać, dlaczego to jest korzystne w biznesie

Oczywiście czym większa jest wartość tego, co kreujesz, tym więcej zarabiasz w biznesie. Tym większą wartość tworzysz. I o to w biznesie chodzi.

Inną taką rzecza jest to, że ludzie chcą robić z Tobą biznes. Chcą mieć z Tobą do czynienia, chcą być powiązani czy kojarzeni z Tobą,

Ponieważ robisz niezwykłe rzeczy.

Z drugiej strony właśnie ponieważ jest dużo ludzi, którzy chcą mieć z Tobą do czynienia, to Ty możesz wybierać sobie ludzi,

Z którymi Ty chcesz robić biznes. To Ty decydujesz o tym, komu byc może coś sprzedasz / zaoferujesz, czy z kim jakiś deal zrobisz.

To Ty jesteś tą osoba decydującą - to jest jedna rzecz.

A druga rzecz - to Ty ustalasz warunki, na jakich chcesz oferować dany produkt / usługę.

Na jakich Ty chcesz w jakiś biznes wejść czy z kim jakiś biznes zrobić. Czy dokonać jakiegoś dealu / transakcji.

To Ty jesteś ta osobą wtedy, która stawia warunki, czy która może jest w pozycji dyktowania warunków.

Czyli Twoja pozycja negocjacyjna jest zdecydowanie lepsza. I teraz można powiedzieć:

"O, gołosłownie mówi, że tak trzeba, ale czy on to rzeczywiście implementuje u siebie?"

Tak, ja to implementuje. Ja staram się robić rzeczy niezwykłe. Nie chcę, żeby to brzmiało jak przechwałki, ale chcę jakiś przykład podać.

Powiedzmy ten mój projekt książkowy, gdzie podróżowałem po całym świecie, spotykałem się (w dalszym ciągu spotykam się) z miliarderami

Gdzie badałem jak myślą najlepsi przedsiębiorcy na świecie. Jak działają, że osiągają tak niezwykłe rzeczy w biznesie.

I oczywiście dzięki temu, że ten projekt jest taki niezwykły, to ja jestem w stanie pracować z najlepszymi ludźmi, jak chociażby Jack Canfield

Który dostarczył słowo wstępne do mojej książki i oczywiście miliarderzy chcieli brać w tym udział.

Dużo ludzi się mnie pyta, jak Ty ich przekonałeś, żeby oni brali udział w Twoim projekcie?

Własnie dlatego, że to jest niezwykły projekt, że nikt do tej pory nie zrobil tego na skalę globalną. I to jest tak niezwykłe, że każdy chce być tego częścią

Nawet najlepsi przedsiębiorcy na świecie. Właśnie nawet miliarderzy. Ja byłem w stanie przekonać 5 z światowych przedsiębiorców świata

Do wzięcia udziału. Więc najlepszych przedsiębiorców na świecie. I tak jak mówiłem - dwudziestu paru miliarderów.

I teraz nawet to jest do tego stopnia - i tu chciałem sie pochwalić - że niedawno sprzedałem licencję na publikację tej książki w jednym z krajów.

Taką międzynarodową licencję właśnie dla miliardera, bo ten miliarder po prostu chce byc powiązany z tym projektem, chce tę książkę opublikować

Chce być częścią tego i po prostu chce ze mną zrobić biznes i nawet warunki, które mu zaproponowałem - on ich nie negocjował

Bo uważał, że to jest tak niezwykły projekt, że nie ma co sie bawić tutaj w takie drobiazgi. Więc to jest taki przykład

Do czego prowadzi to, jeśli robisz rzeczy niezwykłe, jesli robisz rzeczy wielkie. To właśnie prowadzi do tego, że nawet miliarderzy

Najlepsi przedsiębiorcy na świecie chcą mieć z Toba do czynienia, chcą z Tobą robić biznes, chcą być kojarzeni z Tobą

I oferują Ci bardzo dobre warunki tudzież przyjmują takie warunki, jakie Ty im zaoferowałeś. A teray pokażę Ci jeszcze jedną niezwykłą rzecz

Zaraz przejdę i zobaczysz o czym mówię.

[Muzyka]

Jestem tutaj w Muzeum Historii Natury w Londynie i zaraz Ci pokażę coś bardzo wyjątkowego. Widzisz tutaj za mną?

Jest to największy szkielet wielorybam, jaki znaleziono, czy jaki istnieje, czy jaki do tej pory odkryto. Niesamowicie wielki.

To jest tak niezwykłe, że to jest centrum tego Muzeum Historii Natury. A tutaj sa dziesiątki tysięcy, jeśli nie miliony eksponatów

I tutaj tysiące / dziesiątki tysięcy ludzi codziennie przychodzi. Widać, jaki tłok jest na dole. Źeby zobaczyć właśnie głównie ten szkielet wieloryba

Oczywiście też inne eksponaty. Ale to muzeum reklamuje się tym szkieletem. Dlaczego? Bo to jest właśnie najbardziej niezwykły eksponat w tym muzeum.

I to właśnie przyciąga tutaj tysiące / dziesiątki tysięcy odwiedzających. I to jest właśnie powód, dlaczego tutaj jest tak dużo ludzi

Czyli rzeczy niezwykłe bardzo pomagają w marketingu. Rzeczy niezwykłe przyciągają ludzi. Rzeczy niezwykłe pomagają Ci w biznesie

Bo pozwalają Ci oferować lepszą i większa wartość. Byc bardziej atrakcyjnym dla Twoich klientów i oczywiście wzmacniają Twoją pozycję negocjacyjną.

Przyciągają ludzi, którzy chcą z Tobą mieć do czynienia, chcą z Tobą robić biznes, chcą być kojarzeni z Tobą, w jakiś sposób powiązani z Tobą

I to wszystko na Twoich warunkach, na warunkach, które Ty dyktujesz i wybierasz z kim ten biznes chcesz prowadzić, z kim tego dealu chcesz dokonać

Także bądź niezwykły we wszystkim co robisz. Bądź niezwykły w biznesie. Rób rzeczy niezwykłe nawet, jeśli to są o wiele cięższe rzeczy, niż rzeczy proste

Które wszyscy robią. W ten sposób unikasz też konkurencji. Jesteś bezkonkurencyjny i średnio- długoterminowo po prostu dużo lepiej na tym wychodzisz.

Tego Ci życzę. Zapraszam do komentarzy. Co myślisz na ten temat? Jakie niezwykłe rzeczy Ty robisz? Pochwal się w komentarzach, co chciałbyś zrobić

Co masz zamiar zrobić. Jakie są Twoje plan? Jakie są Twoje odjechane projekty? Podziel sie tym. Porozmawiajmy o tym.

Jeśli ten film Ci się podobał, daj mi łapkę w górę, jeśli nie, oczywiście daj mi łapkę w dół.

Jeśli jeszcze nie zasubskrybowałeś, to zasubskrybuj. Podziel się tym filmem, udostępnij znajomym, bliskim. Kiedyś Ci za to podziękują.

Ja tutaj mówię dużo, jak robić rzeczy niezwykłe, wielkie, niemożliwe. Jak myślą i działają najlepsi przedsiębiorcy na świecie.

Jak działają miliarderzy. Jesli ten film Ci się podobał, to z pewnością spodobają Ci się moje inne filmy. Zapraszam do oglądania.

To tyle na dziś z Londynu. Źyczę Ci fantastycznego dnia. Dokonajmy dziś czegoś niezwykłego.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94