Darmowa energia z wiatru - mnóstwo pytań zero odpowiedzi #6

in #dtube5 years ago

Coraz więcej pytań, a coraz mniej odpowiedzi. Trafiłem na prądnicę taką jak fotografii poniżej. Zacząłem się zastanawiać po co tyle cewek i na jaki materiał są nawinięte? Plastik czy coś innego? Dlaczego z prądnicy wychodzi tyle przewodów ? W większości projektów są tylko trzy przewody.
elektryczne7.png

Teraz z innej beczki, mam prądnicę dającą jakiś tam prąd zmienny i co dalej? Podłączam do mostka który daje mi prąd stały. I z tego co rozumiem dalej prąd płynie do akumulatorów? Więc według mnie potrzebny jest regulator napięcia.
Dalej prąd płynie gdzie? Do przetwornicy która z powrotem da mi prąd zmienny? Jeśli tak czy w takim zestawie nie ma czasem dość dużych strat?.

Co mam zrobić jeśli chciałbym z prądownicy uzyskać od razu prąd zmienny o wartości 230 V? Czy jest ktoś skłonny odpowiedzieć mi na te pytania?

Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Dopóki nie uzyskam pełnych odpowiedzi nie będę wiedział z jakiego drutu zrobić cewki. Z tego co wyczytałem im grubszy prąd tym niższe napięcie. Mnie zależy na 230 V. Może przy okazji ktoś zaradzi mi jaki drut trzeba dostosować? Narazie jestem w posiadaniu drutu 0,5 mm. Czy to wystarczy aby wyciągnąć 230V?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64256.72
ETH 2794.77
USDT 1.00
SBD 2.65