Sort:  

Hahaha :D
I to jest myślenie typowego "ciemniaka" :D
To jest internet, tu nie wszystko jest prawdziwe ;)

No to gratuluję wspaniałej kreacji aktorskiej i pomysłu reżyserskiego na video, na którym "opiekując się" dzieckiem rzucasz k...wami. Zakończyłam oglądanie na "Nie spi...ol mi telefonu". Mam taką opinię jak @harpun - widocznie też jestem "ciemniakiem".

Jeśli nie rozumiesz tego to nie oglądaj, bo Ty to odbierasz w sposób, że ja ostrzegam dziecko i tak na to patrzysz a to jest wszystko w żartobliwy sposób. Dokładnie jest to czarny humor. Niektóre osoby tego nie rozumieją i tyle w temacie. Patologia to jest całkowicie inna rzecz, polecam poczytać o tym :) .

Jeszcze może satyra, o satyrze na zinformatyzowane społeczeństwo zapomniałeś.

Miłego siedzenia w swojej bańce pod nazwą "Ja, wspaniały Twórca i fani mojego czarnego humoru".

Dziękuję :)

Ale i tak że doszłaś do momentu z telefonem to spoko :D

I to jest myślenie typowego "ciemniaka" :D

Może i w niektórych rzeczach jestem ciemny? Dlatego taka technologia jak Blockchain i Kryptografia nie jest gotowa dla takich ludzi jak Ty którym się w tyłkach poprzewracało. Fikcje z rodem socjali to ja bardzo dobrze znam, zanim wyskoczyłeś z pampersów i zacząłeś pluć na klawiaturę. Tak jak potulny przyszedłeś, tak możesz szybko potulnie odejść. Cwaniaczków takich jak Ty było tu więcej od początku.

Opcji zarobku masz tu więcej niż gdzie indziej na zdecentralizowanym i scentralizowanym systemie, ale ty pewnie tego nie odróżniasz, bo wolisz dymać we wzajemnym kółeczku. Zamiast się skupić, co możesz zyskać przy pomocy Blockchain Steem albo tworzenia przyzwoitego miejsca dla swoich znajomych.

Proponuje rozpocząć lekturę na temat przedstawionych trzech istotnych rzeczach. Nie tylko zarobisz dodatkowo a się wyedukujesz na przyszłość.

Pierw wyedukuj się co to Blockchain i jakie są a później za materiały niżej.

Proof of Work, (POW)
Proof of Stake (POS)
Delegated Proof of Stake (DPOS)

To jest internet, tu nie wszystko jest prawdziwe ;)

Nic nie jest prawdziwe bo wszystko kapie z nieba. Wiesz chociaż do czego był stworzony Internet? Pewnie do klikania w klawisze:)

Miło i karpia teraz Masz :o

Ale o czym Ty mi człowieku tutaj piszesz ?
Ja mu wyjaśniłem sytuację z moją "patologią" a Ty mi o blockchainie piszesz. Nie wkręciłes się chyba w temat.

I nie widzę w moim zachowaniu żadnego cwaniactwa, po prostu bronie się przed najazdami ludzi powyżej, którzy nie mają wgl racji.

Chyba jeszcze dalej nie kapiesz? To nie jest najazd i żaden atak. W temat jestem zakotwiczony bardziej, niż Ci się wydaje. Znam system, jak i kilkanaście grup na steem. Od miesięcy obserwuje zamęt i nierówność, jaka panuje i mam twarde dowody, bo jak wspomniałeś, strefanetu jest taki przypadek, że został zdeptany przez dziadostwo jak mak-bot. Ma to również plusy bo doprowadził mnie do kilku nieciekawych tematów które mógłbym wykorzystać i dać temat innym kryptograficznym grupom.

Przetestowałem wszystko, co było dostępne na steem i nie dla zabawy tylko jak można to rozwinąć. Popatrz, wielu się zmieniło i jest solidna grupa ludzi zaangażowana i nie mówię tu o technicznej tylko o zwykłych uczestnikach.

Potyczki i błędy się zdarzają i to jest naturalne, tylko trzeba umieć się przyznać do błędów, a nie samemu atakować. Jako osoba Team i uczestnik z kalendarzem powinieneś świecić, sprawić, żeby było zaangażowanie w otoczeniu.

Masz do tego predyspozycje i je nie, wykorzystujesz. Twoja sprawa jak to wykorzystasz dalej, żeby nie było za późno i płaczu. Widać jak na dłoni, że nowa osoba na steem w miarę ogarniająca mogąca dać więcej pożytecznego dla tego miejsca i nie ma zaangażowania np. vlogmarketera a parę minut filmiku z kurw... itd. faszerują steemem- ups sam napełniam wraz z trzema kompanami na zmianę żeby za mocno nie podpadło.

Do tipu nic nie mam, bo kilku kuratorów solidnie wykonuje zadania jak np. @/rozku @/lesiopm którzy rozwinęli pl-travelfeed.

Ale mi nie chodzi o ten steem tylko o tą "patologie" o steem nic nie wspominałem

A to moja sprawa co mówię na filmach, nie musisz oglądać. Jedni lubią inni nie. Opinia zawsze ważna więc szanuje słowo

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61438.76
ETH 2384.57
USDT 1.00
SBD 2.58