You are viewing a single comment's thread from:

RE: DTube! - Mark Zuckerberg, kryptowaluta i co mnie frustruje na YouTube

in #dtube7 years ago

Tak to już jest i będzie, czy to YT czy inne badziewie. Jeśli Ty będziesz próbował zgnieść swoim komentarzem kogoś lub coś co daje "Panom" zyski to będziesz z automatu wyciszany i cenzurowany. Prosty przykład z mojej pracy, wyraziłem zdanie na temat wyścigu szczurów ( konkurs na pracownika miesiąca ) zdaniem "Im głębiej wejdziesz tym więcej wyjmiesz". Co się stało ? Z miejsca wyleciałem z czołówki do wygranej (3miejsce) poza listę,wygrał ziutek co pracuje 2mce, ja prawie 10lat. Po prostu Iks kurła Dee. Pozdrawiam Hamcio.

Sort:  

Tak to bywa że prawda choć cenna najbardziej boli.Mam podobny problem że staram sie mówić co myśle i zbieram żniwo(zasłużenie.
W pracy mam jednego jegomościa który zawsze na wszystko i ze wszystkim się zgadza.Zawsze mówi Yee,no problem i nic nie neguje nawet w prywatbych rozmowach.Co dziwota duża część ludzi go lubi a zwłąszcza kierownik

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57226.98
ETH 2416.68
USDT 1.00
SBD 2.29