You are viewing a single comment's thread from:RE: Ofrenda De Gratitud (Original)View the full contextView the direct parentelisonr13 (67)in #dtube • 7 years ago Hola Deltaaaa! Gracias por tu comentario ^-^ si, va para el Rey de reyes!! <3