Sort:  

Ja ik het loopt daar niet echt op rolletjes volgens mij. Maar was ook niet bedoeling om het hier op Steemit te delen. Had em al gedeeld hier via Youtube. Ik dacht dat het apart van elkaar was. Wou DTube ff uitproberen.

Als ik wist dat het weer hier gedeeld werd had ik niet gedaan. Lijkt bijna wel spam zo :)

thanks for dropping by

DTube gebruikt de Steem blockchain voor opslag van post tekst en link naar video file op een storage netwerk. Jammer is dat DTube geen aanpassingen mogelijk maakt; Posts kunnen wel op Steemit veranderd worden. Desondanks is DTube interessant.

Goed dat ik weet van die aanpassingen die dus niet mogelijk zijn.

Maar 100% dat DTube interessant is. Als het wat beter werkt, hebben geen YT meer nodig. Om een filmpje te delen. DTube heeft zeker potentie.

View.ly is ook bezig, gebruiken in hun alpha release ook Steem blockchain. Dan hebben we ook nog LBRY. Die laatste is niet met Steem geïntegreerd. Er zijn ook nog andere diensten in de maak die hetzelfde doen.

Interessant. Ik hoorde wel is van LBRY. Maar nooit uit gechecked.

Gaat hard al die ontwikkelingen kan ze amper bij houden:)

LBRY is al even bezig, hebben munt op Poloniex en andere exchanges (LBC). Van de zomer zijn ze gelaunched in pre beta versie en maand of zo terug in de tijd en volwaardige beta voor iedereen. Ze hebben wat meer functies. Ze hebben ook andere revenue model voor henzelf en de mogelijkheid een eigen URL te claimen voor een post, tegen een kleine vergoeding. Je kunt ook aangeven of de content die je upload en posts gratis is of niet. Sowieso meer functies in vergelijk met DTube; Ik heb geen idee what dit jongens verder willen doen. Ik verwacht dat View.ly ook een serieuze dienst wordt. Die lanceren nu hun token en hebben al een heel team bij elkaar gehaald voor ontwikkelen en de business kant, en voor zover ik weet ook een registratie als bedrijf.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59126.81
ETH 2514.47
USDT 1.00
SBD 2.46