Seadox - Matematik (Turkish Rap)

in #dtube5 years ago


Matematik

Spotify: https://open.spotify.com/track/3vPE9k...
Deezer: https://www.deezer.com/album/85124932
iTunes: https://itunes.apple.com/us/album/mat...

instagram: https://www.instagram.com/sead0x/

Lyrics;

7 yıllık mola bitti Seadox,
Bi doz alıp önümüze bakıyoruz artık sadece kafiyeler mitoz.
Tıpkı gangstalar gibi şehrimde sahteleri bi ton.
Köşe başında bi joint.
Hedefine korkmadan koşuyo bu leeroy.
Sanarsın ülkemde her şehir detroit. Açlıktan öldük ama cepte bitcoin.

İpe sapa gelmiyo yaptıkların, İte kaka olamadınız bi halt falan.
Neredeyse nefes bile almıyosunuz, birilerine bi boklar sormadan.

Gereksiz tavsiye verir her dost. her birinizi çarmıha gerecek dox,
Örecek bir kılıf her bir sözünüze çünkü onun önünde bi gelecek yok,
Dar bi evin içinde harbedip elemine olup geberemem ama
bana inan bunu bi gün başarıcam
fakat gerekiyo para zaman bi de güven tabi o da yok oluyo azalarak

Geziyorum kafamda cephanelikle, kalem paslanır kafiye çelikten.
David Aames gibiyim rüya içinde, hapsedildim, çözemediğim enigma.

Hayal rapçiler bize hasım değilsiniz.
Uçurabilirim sizi Copperfield gibi.
Sağı solu belli olmaz dox'un.
Çünkü o doğuştan çakır keyf biri.

Yok yapamicağım flow tarzı, sanırım ben Biggie'den klonlandım
Zengin olabilirdim müzikle ama malesef doğduğum konum yanlış,
Son bi kaç yıldır okuldaydım, denklemlerim kolpa sonuç yanlış,
Kendi kafamda bi rapstarım bu yüzden toplumdan soyutlandım


2 ileri bi geri kariyerim ecele giderim eti ne budu ne diyeni elerim heceleyerek
kelime geveleyerek yazarım geceleyerek.
taşıma makine derim tetiği çekemeyene.

konu bulmadan yaz reis, puştlara laf geçir
durmadan az gelir, pul para bana.
oluşumlara tarz gelir, yaptığım iş.
dokunulmayan kutsalım yazdığım şiir.

halis rapçiyim ben, kulis rapçisi değil.
kuduz rapçi değil, ben "budur rap!" dediğinim.
abi dediklerinizin "buyur gel!" dediğiyim.
istediğin gibi giydir ucuz rapçilerini sen.

fonetik rhymelarım kriptografik,
beatlerimin merkezi krematoryum,
öyle bi şey ki bu açtırır şarap adama
matematiğimi çöz abaküs aldım hadi.

kitleye algı yap mis gibi şarkı
disslerde kalmadı ihtişam artık.
delilik bu flow dinle alarmı,
zihinlerde sanrı bu sistemde çarkım

salgıla hormonu dinle keyifle
ve içten bile değil gelişmemen.
rap en üst seviyeyken benimle gel,
anlamama sebebiniz emistemolojik

kovalayıp harcadın yılları tatlım.
dua ettikçe siz arttı kuraklık.
konumunuz değişmedi kaldınız aynı.
sanki efdi'yim ve bu aykırı tarz'ım.

hadi bana para verin
piyasayı talan ediyim, peki peki etik değil tüm söylediklerim.
borcum arar kefil, dostum sanal değil
dox hiphop'ın kıblesi tavaf edin.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

cool i invite you to my channel ;)

Congratulations @doufeelachill! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66081.13
ETH 3315.51
USDT 1.00
SBD 2.69