Sort:  

Zmień przeglądarke. Jak nie pomoże pisz do mnie. Chrome uzyj

The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

Luknij to. https://steemit.com/onelovedtube/@neopch/8ikkfwmy
Napisz do Neo po polsku to ci pomoze o co kaman

napisałem

to jednak nie wina z mojej strony bo mi stare filmy na moim kanale działają a nowe nie działają to wina dtuba

przeważnie tak się dzieje jak są powiązane ze sobą steemit i dtube ze z automatu wrzucane są filmy z dtube na profil steemit

The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
co to ma być ja się pytam

jak ja mam wrzucić film jak go nie można oglądnąć bez sensu

cała twórczość poszła na manowce przenoszę się na dlive przynajmniej filmy tam działają bez zarzutów

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40