Tatar Alabalık Çiftliği / Trout Farm Turkey

in #dtube7 years ago (edited)


Manisa/Salihli'nin Adala mahallesinde bulunan Tatar Alabalık çiftliği insanın içini huzurla dolduruyor.

Herkesin yiyeceği balığı kendisi seçmesi ve günümüz şartlarıyla ciddi anlamda çok uygun fiyatlar sunan Tatar Alabalık Çiftliğini mutlaka ziyaret etmenizi öneririm.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Şu sarı olanlar nedir? Onlar da mı alabalık?

Evet, çiftlikte çalışanlara sormuştum bunlar neden farklı renk diye bazı alabalıklar doğuştan sarı renk doğarmış. Farklı bir havaları var, dikkat çekiyorlar. :)

Vay be, ben amatör balıkçıyım ama bu sarı alabalığı hiç görüp duymadım ilginç :)
Baktım şimdi Google'dan harbiden sapsarılar :)

Balıklari askeri disiplinle egitmisler sanki @denogokcen

küçükken hep elimle yakalamaya çalışırdım havuzun içinden :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @denogokcen to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55