You are viewing a single comment's thread from:

RE: POLSKA YOUTUBOWA NIE-FEMINISTKA FEMINISTKA | Polish YouTube Non-Feminist Feminist

in #dtube6 years ago

Film w starym stylu z darciem japy i wulgaryzmami. Jak na moje oko nawet ich za dużo i muszę popracować nad zmniejszeniem ilości.

Sort:  

Te twoje darcie ryja ma swój urok więc nie porzucaj go

Darcie ryja zawsze będzie gdzieś w tle mi chodzi o ograniczenie wulgaryzmów, bo czasami troszkę za dużo zwłaszcza w starczych filmach.

Nie dziwota skoro komentujesz takich kretynów . Mi tam nigdy nie przeszkadzały wulgaryzmy moim zdaniem idealnie pasowały do postaci którą kreujesz

Niekiedy nie da się tego zmniejszyć a napewno na temat feministek bo to nie są kobiety tylko inny stan umyslu.Nagrywaj wiecej takich filmów

Siła argumentu przytłaczająca więc i wulgaryzmy nie potrzebne. Ale jak słucham tego ich głupiego pierdoenia to nie moge kuwa normalnie napisac tego komentarza . Pozdrawiam :)

Ani mnie się waż darcie ryja umniejszać :)

Jak tak dużo przeklinasz to więcej debilów sie odpala w komentarzach bo jedyne co słyszą to kurwa kurwa kurwa a nie to co ty chcesz przekazać.

Takich filmów nigdy za wiele.Są to moje ulubione,od których zacząłem Cię oglądać.Tak trzymaj.

ale z tymi wulgaryzmami to troll, czy dowcip?

Dobrze jest, starsze filmy były najlepsze. Wulgaryzmów i darcia mordy nigdy za wiele. Z resztą nagrywaj jak chcesz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58051.31
ETH 3136.86
USDT 1.00
SBD 2.44