[# 5] Zagrajmy w : Beyond Two Souls (PC) - Witamy w CIA

in #dtube5 years ago (edited)


Dzisiaj będzie trochę bardziej rage'owy odcinek z przekleństwami. Dlatego też włączyłem ograniczenia wiekowe 18+. Niestety nie lubię udawać kogoś kim nie jestem i ten odcinek częściowo odkrywa mojego Mr. Hyde'a. Ci, którzy mnie znają z "reala", wiedzą że jestem cholerykiem. :)

W tym odcinku Jodie została zwerbowana do CIA, po czym rozpoczyna morderczy trening wojskowy. Niestety misja ta jest naszpikowana quick time eventami, przez które trochę się uniosłem. Niestety myszka odpowiedzialna za strzałki działała jak chciała, dlatego najlepiej grać w tę grę na padzie.


▶️ DTube
▶️ YouTube
Sort:  

Każdy by się uniósł 😁 jeszcze na początku się hamowałeś, później to już wiadomo 😋 Dobrze, że subuję Twój kanał na YT, mogłem obejrzeć szybciej.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97