Pogaduchy #2 || Tipu, Codziennik, Dtube

in #dtube5 years ago (edited)


https://www.youtube.com/watch?v=yV5jiPtchI8

Witajcie!
Dzisiaj luźne pogaduchy na temat Tipu, Codziennika, publikowania na Steemie.

Zapraszam!


▶️ DTube
▶️ YouTube

Sort:  

Szkoda, że z takim zapałem nie zajmujesz się swoim chorym dzieckiem... ;)

@tipu curate

Posted using Partiko iOS

Dziękuję bardzo 😉

no i fajnie :)
motywująco i pozytywnie.

zabawny ten montaż; nawet Minionek przemknął :D

Dzięki 😁

Montując film, sam się z siebie śmieję, więc kilka wstawek musiało być 😋

Posted using Partiko Android

wygląda na małe miasteczko, ale mające swoją duszę
edit: no i tak to jest jak się ma otwarte dwa okienka. Komentarz miał lecieć do innego Twojego posta. Zaraz przekleję w poprawne miejsce

Hehe domyśliłem się 😁

Posted using Partiko Android

@baro89 ja widzę duży progres w twoich nagraniach. Tak trzymaj i nie zwalniaj tempa 📈😁

Mam jeszcze wiele do powiedzenia, więc kolejne filmy na dniach 😉

Dziekuję! 😁

Posted using Partiko Android

Jest progres! Mega wstawki i takie są najlepsze, bo mają swoją jakość, a nie te z rodem pato. Tak trzymaj :)

Dzięki za komentarz 😉

Cieszę się z tego, że coraz odważnej podchodzę do kręcenia filmów i nie boję się eksperymentować. Mam nadzieję, że to wszystko pójdzie jeszcze lepiej i na wyższy poziom. Też sprzęt mój nie pozwala na wiele rzeczy i oczywiście czas, ale staram się wykorzystać wszystkie dostępne środki, by te filmy były fajne. Trochę za bardzo się rozgadałem dzisiaj, mogłem to bardziej streścić, ale tak jak pisałem, czas, czas i jeszcze raz czas 😁

Posted using Partiko Android

Jest progres!!! Dźwięk lepszy. I ta twoja stylówa ze wstawkami. Dla mnie super👌 Tylko ten nasz kurator @dtube śpi😄 Pewnie znowu kaca leczy...eee.. Pozdro!👊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74