You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendi Kutsal Kitabını Bile Okumayan Adamdan FAQ Okumasını Beklemek

in #dsound6 years ago

Ustad konuşmanın başından sonuna kadar değindiğin konularda haklısın biz okuma cahili bir milletiz ve okumuyoruz okumak sıkıcı geliyor bu yazmaktadır aynı yazarkende çimri davranıp harf çalıyoruz selam yerine slm Merhaba yerine mrb gibi ben sistemde çok yeniyim ve bu sıstemin gelecekte nerelere varacağının bilgisinde olduğum için kurcalıyorum çözmeye çalışıyorum İngilizce olmadığı içinde Google’da hep steemit ile ilgili birşeyler araştırıp çözmeye çalışıyorum çözdümmü hayır tabiki şuan yapabıldıgım paylaşım yapıp oy vermek aklımda ve elimde çok güzel bloglar var fakat sistemi çözemediğim için paylaşamıyorum misal bir resmî money tagında paylaşacak kadar cahilim ben bu sistemi ögrenmeye açım baba bu sistemi ögretecek anlatacak birileri bulabilirsem saatlerce dinlerim hiç sıkıntı degil çünkü şunu biliyorum biz Türkler burda bi başarıya ulaşırsak ilerde gelecek arkadaşlara çok büyük yardımlarımız olur

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58006.10
ETH 3098.72
USDT 1.00
SBD 2.43