Sort:  

Teşekkür ederim, sesine sağlık çok güzel olmuş ama hasta olduğun belli oluyor yine.

Sesin yabancı parçalardansa bu tarz türkülere daha çok yakışıyor bence.

Çok sevindim gerçekten güzel olmuş, şimdiden 5-6 sefer dinledim bile ;)

Teşekkür ederim beğenmene sevindim .)

E bunlar bizden ya daha hissederek söyleniyor, o zaman daha güzel oluyor tabii .)

Sağolasın 😊

yine çok güzel söylemişsin çok beğendim, tekrar geçmiş olsun🤗

Teşekkür ederiiim .) sağol, sen nasıl oldun?

teşekkür ederim ben de daha iyiyim:)

Sarkını dinlemek yine beni bambaşka diyarlara göturdu.sesine sağlık. # TR etiketini postlarında kullanirsan bizlerinde sana ulaşması daha kolay olur.🤗🤗

.) çok teşekkür ederim. Tamamdır 👍

https://discord.gg/KkswAw

Daha fazla tr kullanicisina ulasmak icin discord kanalina giriş yapabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63498.69
ETH 2645.91
USDT 1.00
SBD 2.80