You are viewing a single comment's thread from:

RE: Profil İncelemesi | 01 @arafs

in #dsound6 years ago

şu an bulunduğum ortamda maalesef akhisar-başakşehir maçı izleniyor ama ben bu ses kaydını dinledim hem de zevkle:)
çünkü sevdiğim hesabı yani @arafs 'ı başkasının gözüyle dinlemiş olacaktım:)

bu seri tutar şimdiden hayırlı olsun diyeyim👌

günlük atılacak post sayısını da ben kaliteli, emek verilmiş, göze hoş görünen 1postun yeterli olacağını düşünüyorum hatta bunu kendi bloğumda uygulamak istesem de haftada 4-5 yazı anca paylaşabiliyorum, ilerde olur belki:)

ayrıca en az post paylaşımı kadar önemsediğim bir şey daha var ki o da yorum yapmak..
bazen insanların klavyesinde akrep olduğunu düşünüyorum o kadar duyarsızlar..
bazen gelen bir yoruma, bir sese, verilen oydan daha fazla sevinir insan:)
bunu da buraya yazmak istedim🙆‍♀️

Sort:  

Keşke senin gibi 15-20 kişi daha olsa dediğim nadir hesaplardan diye başlayacaktım ama senin profil incelemen gelmiş. Dinleyip oraya yazacağım, teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66551.16
ETH 3591.60
USDT 1.00
SBD 2.97