You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendi Kutsal Kitabını Bile Okumayan Adamdan FAQ Okumasını Beklemek

in #dsound6 years ago

başlığı görüp geldim:)
hiç de uzun olmamış daha da uzun olsa dinlenirdi:)
eleştirilerinizde çok haklısınız, çoğu kişi günü kurtarma derdinde, ileriyi düşünen pek yok..

yorum kısmında da maalesef çok cimriyiz sanki yorum yazınca bir şey kaybedilecek:))
ben okuyup veya şimdiki gibi dinleyip beğendiysem mutlaka yorum yazarım ama beğenmediysem kötü olmuş dememek için sessiz kalırım:)

Sort:  

Yazılarıma pek yorum gelmesede açıkçası eleştirel yorumlar görünce daha mutlu oluyorum. Yani direk "kötü olmuş" tarzında değilde yazının neden kötü olduğu, neler eksik olduğu konusunda yapılan eleştiriler yazarları daha çok geliştirir. Bu konuda bence çekinmeyin, yanlış bir düşünce gibi gelebilir ama değil.

teşekkür ederim sizin gibi düşünenler çok az, ben de böyle düşünüyorum aslında, bazı güzel arkadaşlar var eksik olanı ve ne yapmam gerektiğini söyleyince bundan ben kazançlı çıkıyorum aslında daha iyi olması adına postların..

zaten kimseye direkt kötü olmuş demem ama gerçekten de tr tagında biraz gezinince ister istemez bu tür konulara rastlıyorsunuz..

Koreliler bu işi çözmüşler. Korece bilmiyorum ama oy verenlere bakıyorum bir çok kuyruk var, bizdeki @peri @trliste gibi falan.
Ayrıca aktif olmaya çalışanlar genellikle güzel şeyler yazıyorlar ve o sayede delegasyon almışlar.
Biz alamıyoruz çok üzücü.
Düşünsenize bir postunuza 20 dolar oy geliyor. Ne güzel. Ama ne yazık ki ...

Delegasyon alabiliriz. Düzenli şekilde devam edersek olacak.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23