You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendi Kutsal Kitabını Bile Okumayan Adamdan FAQ Okumasını Beklemek

in #dsound6 years ago

eleştirilerinize katılmayacak insan çıkacağını sanmıyorum. En azından uygulamasak da hepimizin ortak düşüncesi bu. Sinirli ifadelere gelince bence en sorunsuz kısmı o, bizim insanımız sever ve daha çok etkilenir bu tarzdan :) şaka bir yana ben eleştirilerden üzerime düşenin bir kısmını aldım şimdilik, paylaşımıma yaptığınız yorumu da dikkate alarak yarışmanın kuralalarını, kaliteli içerik üretilmesine hizmet bakımından değiştirdim ve metinlerin 250 - 500 aralığında olması zorunluluğunu ekledim. izninizle linkini de koyuyorum katlmak isteyen olur belki. teşekkürler bu güzel kayıt ve tespitler için @captainsailor
https://steemit.com/tr/@steemitci/2-sbd-oeduellue-yarisma

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58000.61
ETH 3105.20
USDT 1.00
SBD 2.42