Sort:  

26F90FA3-1A0A-40E0-8E31-09ACAD90DC54.jpeg
Ademle Adem’in ellez çok duygulandılar sevgiyle selamlıyorlar.

Aleyküm slm sizde onlara söyleyin selamlarımızı

ağlattın reis

duygulandıra bildiysek ne mutlu

eline sağlık

teşekkürler

Eline saglık çok duygulandım

Afyon a gel sana da çalacam neco

Seni dinlemeye özellikle gelecegim çook derinden etkiledi beni adeta eskilere gittim geri geldim

Rakımız da hazır neco ayıpsın seni mest edecem rahat ol

rakı varsa bende gelirim

Ayıpsın her zaman gel

kesin geliyorum ozaman

gelmezsen küserim :)

küsme gelirim söz :)

Tamam üstat tüm okul arkadaşlarıda toplayıp getireyim eskileri yaad ederiz

abartmasaydın keşke ama gel

Neden ama rakı başka türlü gidermi

Beni çok etkiledin üstad muhakkak canlı görüşmeliyiz

kesinlikle senin o güzel yemeklerin var sa kesin varım

Muhakkak bekliyorum seni değerli dostum

teşekkürler

Bu ne güzel saz çalmadır.Adeta ruhumu okşadın sevgili üstad,tesadüfen denk geldim yemek yaparken sayende yemeklerim ayrı.bi lezzetli oldu teşekkürler üstad kulaklarımızın pasını sildin

chef sana hitap edebildiysek ne mutlu

Ayrıca İzmir tarafına yolum düştümü o güzel yemeklerini muhakkak tatmaya geleceğim. @ahmetchef

Muhakkak gel seni canlı dinlemeyi çok isterim

Ahmet bey sizide bekleriz aramıza daha coşkulu olur

neco kesin senle ahmet şefi beraber ziyaret edelim

Tabiki gelin hep beraber kederlenelim

mezeler sende bağlama bende

Neden olmasın

Ormana temiz havaya atalım kendimizi

cok mantıklı kaynaklar olur

Olursa kamp yapalım hafta sonu

Bende tam onu diyecektim agzımdan aldın lafı neden olmasın isterlerse

istiyorum diyor adam

Gerçekten ayrı bi iyi geldi bana mental olarak çok dinlendim,yemek yiyen müşterilerim ayrı bi şanslı olacak sayenizde

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67073.12
ETH 3507.19
USDT 1.00
SBD 3.18